جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارتحسین پیتر بردشاو در روز نمایش مرد ایرلندی

تحسین پیتر بردشاو در روز نمایش مرد ایرلندی

اخبار هنری: پیتر بردشاو ستون‌نویس نامدار گاردین در روز نمایش فیلم «مرد ایرلندی» در لندن به تحسین جدیدترین ساخته کارگردان مطرح سینما پرداخت. بردشاو به «مرد ایرلندی» از پنج ستاره امتیاز پنج داد و به تمجید بازی های درخشان رابرت دنیرو، آل پاچینو و به ویژه جو پشی در شاهکار حماسی اسکورسیزی پرداخت.

بردشاو «مرد ایرلندی» را بهترین فیلم اسکورسیزی بعد از «رفقای خوب» و یکی از بهترین فیلم های ساخته شده توسط این کارگردان نامید. او این فیلم را یک دستاورد عظیم دیگر در کارنامه اسکورسیزی خواند.

«مرد ایرلندی» از روز ۸ نوامبر تا ۲۷ نوامبر در چندین سینما به صورت سراسری اکران می شود. این فیلم پس از آن از سوی نتفلیکس عرضه می شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط