پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های خارجیتریلر فیلم جنایی و هیجان‌انگیز  The Good Nurse (2022)

تریلر فیلم جنایی و هیجان‌انگیز  The Good Nurse (2022)

اخبار هنری: نخستین تریلر رسمی از فیلم جنایی و هیجان‌انگیز  The Good Nurse (2022) با بازی جسیکا چستین، ادی ردمین و کیم دیکنز، محصول جدید نتفلیکس منتشر شد.

❗️دارن آرنوفسکی از تهیه‌کنندگان این فیلم می‌باشد.

توبیاس لیندهولم (از نویسندگان فیلم‌های The Hunt و Another Round و نویسنده/کارگردان فیلم‌های A War و A Hijacking و از کارگردانان مینی‌سریال The Investigation و سریال Mindhunter) کارگردان این فیلم خواهد بود. کریستی ویلسون-کایرنز (از نویسندگان فیلم‌های 1917 و Last Night in Soho و سریال Penny Dreadful) وظیفه نگارش فیلمنامه را از کتابی با همین عنوان، براساس اتفاقات و جنایات واقعی نوشته چارلز گریبر برعهده داشته است.

?این فیلم داستان واقعی ایمی لورن پرستار (چستین) را دنبال می‌کند که در تلاش است تا مانع همکار خود، چارلز کولن (ردمین) شود که در ۱۶ سال حرفه کاری خود از بیمارستانی به بیمارستانی دیگر انتقال یافته و به عمد با تجویز دوز کشنده انسولین و دارو‌های دیگر منجر به مرگ بیماران خود شده است.

?پخش از نتفلیکس: ۱۴۰۱/۰۸/۰۴

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط