چهارشنبه, آوریل 17, 2024
خانهویدئوتلاش برای نجات زمین در تریلر جدید فیلم Moonfall

تلاش برای نجات زمین در تریلر جدید فیلم Moonfall

اخبار هنری :

لاینزگیت تریلر جدید و رسمی فیلم Moonfall به کارگردانی رولند امریش را منتشر کرد که در آن شاهد نبرد با تهدید فضایی خطرناکی برای نجات زمین هستیم.

تریلر جدیدی از فیلم Moonfall منتشر شده است. این تریلر که وعده بازگشت رولند امریش به فیلم‌های فاجعه‌ای را می‌دهد، تصاویر بیشتری از اتفاقات فیلم سقوط ماه را نشان می‌دهد که در آن تیمی مأموریت پیدا می‌کنند تا با تهدیدی جدید و ناشناخته در فضا مواجه شوند و آن را نابود کنند تا جلوی پایان زمین و منقرض شدن انسان‌ها را بگیرند.

علاوه‌بر تریلر، لاینزگیت پوستر جدیدی از فیلم Moonfall را نیز منتشر کرده که این پوستر درواقع برای تبلیغ نمایش فیلم در سینماهای IMAX طراحی شده است. در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

داستان فیلم Moonfall در دوره‌ای جریان دارد که یک نیروی ناشناخته و مرموز، ماه را از مدارش خارج کرده است و حالا ماه در مسیر برخورد با زمین قرار دارد. حالا یک تیم مأموریت پیدا می‌کند تا روی سطح کره ماه فرود آمده و بشریت را از نابودی نجات دهد. آن‌ها باید مأموریت غیر ممکنی را انجام دهند که شاید تنها راه نجات زمین و بشریت باشد. هلی بری، پاتریک ویلسون، چارلی پلامر، جان بردلی-وست، دونالد ساترلند، مایکل پنیا، کلی یو، کارولینا بارتزاک، ایم ایکوآکور، ماکسیم روی و استفان بوگارت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Moonfall حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رولند امریش، کارگردان آثاری چون فیلم Independence Day، فیلم Godzilla، فیلم The Patriot، فیلم The Day After Tomorrow، فیلم 2012 و فیلم Midway وظیفه کارگردانی فیلم سقوط ماه را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، امریش وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Moonfall را نیز بر عهده داشته است که اسپنسر کوهن و هارالد کلوسر در نوشتن فیلمنامه این فیلم فاجعه‌ای به او کمک کرده‌اند.

فیلم Moonfall در تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن) اکران خواهد شد. همچنین فیلم سقوط ماه با بودجه‌‌ای در حدود ۱۴۰ میلیون دلار تولید شده است تا یکی از پر هزینه‌ترین فیلم‌هایی باشد که امریش وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است و یکی از پر هزینه‌ترین فیلم‌های لاینزگیت نیز لقب بگیرد.

مسیح کریمی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط