سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
خانهاخبارتلاش بی تاثیر طرفداران جانی دپ برای اخراج امبر هرد از فیلم...

تلاش بی تاثیر طرفداران جانی دپ برای اخراج امبر هرد از فیلم Aquaman2

اخبار هنری:

پیتر سفران، تهیه‌کننده فیلم Aquaman 2 می‌گوید که آن‌ها به‌خاطر طرفداران جانی دپ قرار نیست امبر هرد را از این فیلم اخراج و حذف کنند.

از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Aquaman 2 آغاز شده است. این فیلم قرار است Aquaman and the Lost of Kingdom نام داشته باشد، اما تولید این فیلم بدون حاشیه نبوده است. پس از اینکه جانی دپ از بازی در نقش گلرت گریندل‌والد در فیلم Fantastic Beasts 3 کنار گذاشته شد، طرفداران این بازیگر محبوب تلاش کردند تا با جمع‌آوری امضا باعث اخراج امبر هرد، بازیگر نقش ملکه مرا و همسر سابق دپ که طلاق پر حاشیه‌ای را تجربه کرده‌اند، از دنباله فیلم Aquaman شوند.

سازندگان فیلم Aquaman 2 از تلاش بی‌نتیجه طرفداران جانی دپ می‌گویند. پیتر سفران، تهیه‌کننده فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در مصاحبه با ددلاین گفت که قرار نیست آن‌ها امبر هرد را به‌خاطر واکنش طرفداران از فیلم اخراج کنند. سفران در واکنش به کمپین طرفداران برای تغییر بازیگر ملکه مرا در فیلم جدید آکوامن و اخراج امبر هرد از آن گفت:

«واقعیتش فکر نمی‌کنم که ما قرار باشد به چیزی که فقط فشار طرفداران است، واکنشی نشان دهیم و تغییری در فیلم ایجاد کنیم. ما همیشه باید کاری را انجام دهیم که به صلاح فیلم است. ما احساس کردیم اگر فکر می‌کنیم جیمز وان و جیسون موموآ باید در این فیلم باشند، پس بهتر است امبر هرد هم در فیلم باشد.» سفران درنهایت برای پایان دادن به این موضوع گفت: «از آنچه که در توییتر جریان دارد غافل نیست، اما به این معنا نیست که باید به همه چیز واکنش نشان دهید یا همیشه خواسته‌های آن‌ها را محقق کنید. باید کاری را که فکر می‌کنیم به صلاح فیلم است انجام دهیم.»

امبر هرد در نقش مرا در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن و پیلو اسبک، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman 2 را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول بر عهده دارد. فیلم آکوامن در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و نقدهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرد، این فیلم ابرقهرمانی موفق شد نظر تماشاگران را جلب و ۱.۱۴۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط