پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهگفتگوتهیه‌کننده «نون خ»: هیچ سانسوری نداشتیم/ سعید آقاخانی اگر در شبکه خانگی...

تهیه‌کننده «نون خ»: هیچ سانسوری نداشتیم/ سعید آقاخانی اگر در شبکه خانگی کار می‌کرد دوبرابر درآمد داشت

اخبار هنری: مهدی فرجی گفت: تقریباً فصل سوم «نون‌خ» را با اختلاف ناچیزی به لحاظ قیمتی نسبت به فصل دوم ساختیم و در صورتی که می‌دانید، تورم و تغییرات وحشتناکی در قیمت‌ها وجود داشت.

?کار ما به لحاظ هزینه‌ای بسیار سنگین بود و گاهی به اندازه یک سریال الف‌ویژه برابری می‌کرد. می‌دانید در کار ما هیچ سکانس زیر 15 نفر نداشتیم و یا خیلی کم بود.

?واقعیت قصه این است ما ماسک را به دو دلیل می‌زدیم. یک بخشی این بود بهانه‌ای باشد راجع به کرونا حرف بزنیم نکته دوم برای محافظت و مراقبت از سلامت تیم هنری‌مان بود. بچه‌ها تا زمانی که جلوی دوربین بودند ماسک را پایین می‌زدند و به محض اینکه کارگردان کات می‌داد ماسک را درست می‌کردند. ضمن اینکه مدام در سریال می‌گفتیم این منطقه، سفید است و کرونایی در آن دیده نشده است.

?سعید آقاخانی از اردیبهشت سال گذشته که پخش فصل دوم «نون‌خ» تمام شد تا فردوردین امسال، هیچ کار دیگری غیر از «نون‌خ3» انجام نداد؛ با این وجود دستمزدی که از ما گرفتند کمتر از دستمزدی است که قرار بود در نمایش‌خانگی کار کنند و می‌گرفتند. یعنی اگر قرار بود این مدت را در نمایش‌خانگی کار کنند، حداقل دو برابر این درآمد داشتند، در حالی که پای کیفیت «نون.خ۳» ماندند و حداقل دستمزد را دریافت کردند. این به خاطر عِرق و تعصب‌شان‌ به کار است.

?سانسوری در این سریال وجود نداشت. سریال یک ظرفیتی دارد و نمی‌توانستیم در آن قسمت نام بزرگان دیگری بیاوریم. در قسمتی که از چند پیشکسوت نام برده شد بیشتر هدف یاد پیشکسوتان و از یادرفته‌ها بود؛ واقعیت این است در همان حدی دیدید که در فیلمنامه وجود داشت و گرفته شد و چیزی هم سانسور نشد. آن‌قدری که ظرفیت سریال ما وجود داشت پرداختیم و چیزی هم سانسور نشد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط