پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارتهیه‌کنندگان A Quiet Place و چاد استاهلسکی برای تولید فیلم تازه پارامونت...

تهیه‌کنندگان A Quiet Place و چاد استاهلسکی برای تولید فیلم تازه پارامونت همکاری می‌کنند

اخبار هنری : مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اندرو فرم و بردلی فولر، تهیه‌کنندگان فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت)، برای تولید فیلم اکشن جدیدی با تمرکز روی ماشین‌ها برای شرکت پارامونت انتخاب شدند. چاد استاهلسکی برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته شده است و آندره نِمک و جاش اپل‌بام فیلمنامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورند. اندرو فرم و بردلی فولر از شرکت Fully Formed Entertainment و چاد استاهلسکی از شرکت 87eleven Entertainment تهیه‌کنندگان فیلم هستند. همچنین آندره نِمک و جاش اپل‌بام از شرکت Midnight Radio به‌عنوان تهیه‌کننده و جیسون اسپیتز از شرکت ۸۷اِلون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه فعالیت می‌کنند.

چاد استاهلسکی کارگردانی قسمت اول فیلم John Wick (جان ویک) و دنباله‌های آن را در کارنامه دارد و برای کارگردانی فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) و ریبوت فیلم Highlander (کوه‌نشین) نیز در نظر گرفته شده است. آندره نِمک و جاش اپل‌بام پیش از این در مجموعه فیلم‌های Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته) با اندرو فرم و بردلی فولر همکاری داشتند و فیلمنامه‌ی فیلم Beverly Hills Cop 4 (پلیس بورلی هیلز ۴) را به رشته‌ی تحریر درمی‌آورند که شبکه‌ی نتفلیکس حق ساخت آن را به دست آورده است.

اندرو فرم و بردلی فولر پس از جدایی از شریکشان مایکل بی و شرکت پلاتینوم دونس اقدام به تاسیس شرکت Fully Formed کردند. این دو از تهیه‌کنندگان مجموعه‌ی A Quiet Place هستند که قسمت دوم آن در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) با درجه‌ی سنی PG-13 روی پرده‌ی سینما می‌رود. فرم و فولر پیش‌تر در فیلم‌های Texas Chainsaw Massacre (کشتار با اره‌برقی در تگزاس)، The Amityville Horror (وحشت در آمیتی‌ویل)، Ouija (ویجا) و The Purge (پاکسازی) با مایکل بی همکاری داشتند. فیلم‌های آن‌ها در مجموع ۲.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است و تولید چهار مجموعه‌ی تلوزیونی نظیر سریال The Purge و Jack Ryan (جک رایان) را نیز در کارنامه دارند. همچنین شرکت Fully Formed سریال ترسناک کمدی Mitchcraft (افسونگری) را برای شبکه‌ی آمازون در دست ساخت دارد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط