چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخبارتهیه‌‌کنندگان و نویسندگان در «پایتخت» بازیگر می‌‌شوند

تهیه‌‌کنندگان و نویسندگان در «پایتخت» بازیگر می‌‌شوند

اخبار هنری : این شب‌‌ها که فصل ششم سریال «پایتخت» در نوروز کرونایی 99، از شبکه‌‌ی یک سیما پخش می‌‌شود، بازیگری به جمع بازیگران این سریال پیوسته است که خود از تهیه‌‌کنندگان سینمای ایران به شمار می‌‌رود.
امیر سید زاده، تهیه‌‌کننده‌‌ی فیلم‌‌هایی همچون «مادر قلب اتمی» و «شماره‌‌ی 17 سهیلا» که در جشنواره‌‌ی فجری که دو ماه گذشته برگزار شد، فیلم سینمایی «تعارض» را برای این جشنواره تهیه کرده بود، این شب‌‌ها در نقش مالکی نماینده‌‌ی مجلس در سریال «پایتخت» بازی می‌‌کند. البته سیدزاده پیش از این با عوامل سریال «پایتخت» آشنایی داشت، وی تهیه‌‌کننده‌‌ی سریال «پیامک از دیار باقی» به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده بوده است.
به مناسبت بازی سیدزاده در این سریال، مروری به حضور تهیه‌‌کنندگان و نویسندگان در این سریال کرده‌‌ایم.
امیرحسین قاسمی از نویسندگان سریال «پایتخت» در فصل اول این سریال، با ایفای نقش ستوان خودنگاه حضور کوتاهی در این مجموعه به عنوان بازیگر داشته است.
حسن وارسته از نویسندگان و مشاوران فیلمنامه‌‌ی سریال «پایتخت» در فصل سوم این مجموعه، در نقش امام جمعه، بازی کرده است.
خسرو امیرصادقی از تهیه‌‌کنندگان و بازیگران باسابقه‌‌ی سینمای ایران، در فصل پنجم سریال «پایتخت» در نقش آقای بیاتی (معلم بازنشسته‌‌ی زبان)، بازی کرده است.
سید امیر سیدزاده، تهیه‌‌کننده‌‌ی سینما نیز همان‌‌طور که عنوان شد در فصل ششم این سریال، در نقش مالکی (نماینده‌‌ی مجلس)، حضور دارد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط