شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارجایزه بهترین بازیگری جشنواره امریکایی برای «خانه بخت»

جایزه بهترین بازیگری جشنواره امریکایی برای «خانه بخت»

اخبار هنری: نسیم افشار پور جایزه بهترین بازیگر جشنواره «Route 66» آمریکا دریافت کرد.

فیلم کوتاه «خانه بخت» با کارگردانی عادل معشوری در دوازدهمین حضور بین المللی خود در جشنواره «Route 66» آمریکا جایزه بهترین بازیگری را دریافت کرد.

این فیلم کوتاه در جشنواره‌های Jersey Shore آمریکا، Vienna اتریش ،Short That Are Not Pants کانادا، Indie Short Fest امریکا و Short Film Slam امریکا، برای بخش مسابقه انتخاب شده و در آن جشنواره ها نمایش داده خواهد شد.

نسیم افشارپور به عنوان تنها بازیگر و نویسنده و مشاور کارگردان «خانه بخت» است.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به: تهیه کننده: علیرضا معشوری، صداپیشگان: نوشین مینایی فرد، پیمان محسنی، محمدامین ‌رشنوادی، عقیل بهرامی، گلنوش طلوع، صدابردار: مهران بهروزی نیا، فیلمبردار: عادل معشوری، طراح لباس: مهرنوش تقوی نیا، طراح گریم: نوید عسجدی، تدوین و صداگذاری: عادل معشوری – نسیم افشار پور و مترجم: آناهیتا دانش، اشاره کرد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط