جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارجایزه بهترین تدوین جشنواره‌ فیلم Global Impact به زهره احمدی توچایی رسید

جایزه بهترین تدوین جشنواره‌ فیلم Global Impact به زهره احمدی توچایی رسید

اخبار هنری : فیلم کوتاه «تقدیم به تهران»در ششمین دوره از جشنواره‌ فیلم Global Impact در آمریکابه نمایش در آمد و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.
این فیلم جایزه‌ بهترین تدوین را توسط زهره احمدی توچایی کسب کرد. برای جایزه‌ بهترین کارگردانی هم کاندید شد.
این جشنواره هر ساله در ایالت واشنگتن دی‌سی برگزار می‌شود و تمرکز اصلی خود را بر موضوعاتی همچون عدالت اجتماعی و صلح جهانی گذاشته است.
آرمین طهماسبی و علی باطنی به عنوان سازندگان «تقدیم به تهران»، چندی پیش فیلم بلندی به نام «آبسه» را روانه‌ جشنواره‌های بین‌المللی کردند که با 6 جایزه‌ از جمله بهترین فیلم تجربی و بهترین فیلمنامه همراه بود.
کارگردانان «تقدیم به تهران»هم اکنون مشغول نگارش سریال «هیلو» با تهیه کنندگی بهرام رادان هستند .
همچنین فیلم سینمایی «فسیل» با تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی علی باطنی و آرمین طهماسبی و کریم امینی نیز بعد از دریافت پروانه ساخت آماده تولید می شود

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط