چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم کنجدول ارزش‌گذاری مجله لوفیلم به فیلم‌های جشنواره کن 2022 - روز ششم

جدول ارزش‌گذاری مجله لوفیلم به فیلم‌های جشنواره کن 2022 – روز ششم

جدول ارزش‌گذاری مجله لوفیلم فرانسه ـــ پانزده منتقد مطبوعات فرانسوی ـــ به فیلم‌های جشنواره فیلم کن ــ 2022

ـــ فیلم‌های نمایش داده شده در روز ششم

❍ فیلم «شب‌های مشهد» ساختهٔ علی عباسی؛ دربارهٔ قتل‌های سریالی در مشهد دهه ۷۰ که قاتل معتقد بود وظیفه عادلانه‌اش قتل کارگران جنسی و پاکسازی جامعه است. فیلم از زاویه یک روزنامه‌نگار زن داستان را دنبال می‌کند. این خبرنگار درحال تحقیق روی قتل‌های حنایی است و از طرف دیگر قاتل پس از قتل چند زن، از اینکه جامعه به رسالت الهی او توجه نمی‌کند ناامید شده است.

❍ فیلم «درخت بادام» ساختهٔ والریا برونی تدسکی؛ ادای احترامی است به پاتریس شرو و مدرسه تئاتری که او سال ۱۹۸۲ راه‌اندازی کرد. تدسکی، یکی از شاگردان همان مدرسه است که سال ۱۹۸۷ در فیلم «هتل دو فرانس» شرو، در نقش سونیا، بانوی نمایشنامه «دایی وانیا» آنتوان چخوف، بازی کرد. این فیلم آزمون‌ها و مشکلات استلا، اتین و بازیگران جوانی را دنبال می‌کند که برای شرکت در آزمون ورودی این مدرسه مشهور آماده می‌شوند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط