پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم کنجدول نهایی ارزش‌گذاری منتقدین بین‌المللی مجله اسکرین به فیلم‌های کن 2023 +...

جدول نهایی ارزش‌گذاری منتقدین بین‌المللی مجله اسکرین به فیلم‌های کن 2023 + جدول برندگان نخل طلا از نظر منتقدین

اخبار هنری: جدول نهایی ارزش‌گذاری منتقدین بین‌المللی مجله اسکرین به فیلم‌های کن 2023 + جدول برندگان نخل طلا و بهترین فیلم‌ها از نظر منتقدین در چهل سال اخیر

ــــ فیلم‌ «برگ‌های خشکیده» آکی کوریسماکی با میانگین 3.2 بهترین فیلم از نگاه منتقدین بین‌المللی نشریه اسکرین شد. فیلم‌ «مه دسامبر» تاد هینز و فیلم برندهٔ نخل طلای «تشریح یک سقوط» ژوستین تریه با میانگین امتیاز 3 رتبه دوم مشترک لیست منتقدین را به دست آوردند. فیلم‌های «شیمر» الیس رورواکر و «روزهای عالی» ویم وندرس هم با میانگین امتیاز 2.9 رتبه سوم مشترک را به دست آوردند.

فیلم «مگس‌های سیاه» ساختهٔ ژان-استفان سووِر و «فردایی روشن‌تر» نانی مورتی با میانگین امتیاز 1.3 کم‌ترین امتیاز این دوره را از منتقدین دریافت کردند.

رکورد بیشترین امتیاز ادوار این جدول همچنان برای فیلم «سوزاندن» ساختهٔ لی چانگ-دونگ در سال 2018، با امتیاز 3.8 باقی ماند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط