سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
خانهاخبارجشنواره کن باز هم به تعویق افتاد

جشنواره کن باز هم به تعویق افتاد

اخبار هنری : مسئولان جشنواره فيلم كن اعلام كردند كه اين رويداد در انتهاى ماه ژوئن و ابتداى ماه جولاى نيز برگزار نخواهد شد.

پس از سخنرانى دوشنبه شب امانوئل مكرون، رييس جمهور فرانسه و اعلام ممنوع بودن برگزارى هر نوع جشنواره تا ميانه ماه جولاى در فرانسه، مديريت جشنواره فيلم كن نيز شب گذشته عدم امكان برگزارى جشنواره را در تاريخ ژوئن/جولاى به طور رسمى رسانه اى كرده و اعلام داشتند كه به دنبال راه حل هايى براى برپايى جشنواره و بازار فيلم خود خواهند بود.

برگزارى جشنواره فيلم كن در ماه سپتامبر و به علت برپايى سه جشنواره ونيز، تورنتو و سن سباستين غير ممكن خواهد بود و ماه هاى اكتبر و نوامبر نيز دوره متراكم جشنواره هاى فيلم در سراسر جهان است، به ويژه در سال جارى كه بسيارى رويدادها زمان برگزارى خود را به اين دو ماه به تعويق انداخته اند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط