سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهاخبارجواب منفی تست کرونا، شرط ورود به جشنواره ونیز

جواب منفی تست کرونا، شرط ورود به جشنواره ونیز

اخبار هنری  : در فاصله دو هفته مانده با آغاز جشنواره فیلم ونیز، مسئولان این رویداد سینمایی پروتکل هایی بهداشتی برای تمامی میهمانان جشنواره تعریف کرده اند، گرچه انجام تست کرونا تنها برای میهمانان خارج از اتحادیه اروپا الزامی است.

?همه میهمانان ونیز ۲۰۲۰ که قصد دارند خارج از اتحادیه اروپا به جشنواره بیایند، ملزم به انجام تست کرونا سه روز پیش از سفر به ونیز هستند و جواب منفی تست کرونا به همراه دعوتنامه جشنواره در مرزهای ورودی به کشور ایتالیا بررسی می شوند و نسخه ای از جواب منفی تست کرونا نیز باید پیش از سفر به جشنواره ارسال شود.

?جشنواره ۹ ورودی خواهد داشت که در همه این وروی ها میهمانان مورد تب سنجی قرار می گیرند و افرادی با دمای بدن ۳۷.۵ درجه سانتی گراد و بالاتر مجوز ورود به محوطه جشنواره را نخواهند یافت. سالن های نمایش فیلم نیز پیش از پذیرش، مخاطبان را مورد تب سنجی قرار می دهد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط