شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارجیمز کامرون ممکن است فیلم های Avatar 4 و 5 را کارگردانی...

جیمز کامرون ممکن است فیلم های Avatar 4 و 5 را کارگردانی نکند

اخبار هنری :

جیمز کامرون، کارگردان فیلم‌های آواتار در مصاحبه جدید خود گفته است که احتمال دارد کارگردانی قسمت چهارم و پنجم فیلم Avatar را به شخص دیگری واگذار کند.

فیلم Avatar: The Way of Water قرار است در تعطیلات سال جاری میلادی اکران شود و سه دنباله دیگر براساس این فیلم‌ها در دست ساخت است. جیمز کامرون ممکن است کارگردانی برخی از قسمت‌های فیلم‌های آواتار را به شخص دیگری واگذار کند. جیمز کامرون به‌تازگی در مورد فیلم Avatar: The Way of Water و انتظاراتی که از این فیلم در گیشه وجود دارد، صحبت کرده است. او در ادامه گفت که احتمال دارد کارگردانی فیلم Avatar 4 و فیلم آواتار 5 را شخص مورد اعتمادش دهد.

کامرون گفت: «فیلم‌های آواتار تمامی زمان و انرژی من را گرفته‌اند و پروژه‌های هیجان‌انگیز دیگری هم دارم که در حال توسعه آن‌ها هستم. احتمال دارد که با گذشت زمان نمی‌دانم پس از قسمت سوم یا چهارم، از سمت کارگردانی فیلم انصراف دهم و سکان هدایت ادامه آن را به شخصی دهم که مورد اعتمادم است تا شاید بتوانم به کارهای دیگری بپردازم که به آن‌ها علاقه دارم.»

پیش از این کامرون کارگردانی فیلم Alita: Battle Angel را به رابرت رودریگز واگذار کرد تا تمرکز خود را روی کارگردانی فیلم‌های آواتار قرار دهد، اما مشخص نیست که کامرون به‌دنبال ساخت چه پروژه‌ای است و او چه شخصی را به‌عنوان جانشین مورد اعتماد خود در نظر دارد. صد البته کامرون داستان همه قسمت‌ها را نوشته و روی فیلمنامه‌های آن‌ها کار کرده است و حتی اگر از کارگردانی دو دنباله باقی‌مانده فیلم Avatar انصراف دهد، درنهایت روی آن نظارت خواهد داشت.

جیمز کامرون در ادامه در مورد دنیای فیلم آواتار صحبت کرد و گفت که فیلم Avatar 3 در حال حاضر فیلم‌برداری شده است، اما بار دیگر تاکید کرد که ساخت قسمت چهارم و پنجم فیلم آواتار بستگی به عملکرد تجاری دو دنباله اول دارد. البته او امیدوار است که این فیلم‌ها درنهایت ساخته شوند و وعده داد که همه این داستان‌ها درنهایت به یک داستان بزرگ تبدیل خواهند شد. کامرون در ادامه گفت:

«هرچیزی که بخواهم در مورد خانواده، آب‌و‌هوا، جهان طبیعی، موضوعاتی در زندگی واقعی و زندگی سینمایی‌ام که برایم اهمیت دارم، بگویم روی این بوم نقاشی وجود دارد. فیلم‌های آواتار هرچقدر جلوتر می‌روند من را بیشتر هیجان‌زده می‌کنند. این یک داستان فوق‌العاده است و واقعا امیدوارم بتوانم آن‌ها را بسازم. اما بستگی دارد واکنش بازار به آن‌ها چگونه است. فعلا قسمت سوم را آماده کردیم، اما امیدوارم بتوانیم قسمت چهارم و پنجم آواتار را هم بسازیم. چون این درنهایت یک داستان بزرگ است.»

فیلم Avatar: The Way of Water در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر)، فیلم Avatar 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم Avatar 4 در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم Avatar 5 در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ (۲ دی ۱۴۰۷)، ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های جدید فیلم Avatar بر عهده جیمز کامرون خواهد بود. علاوه‌‌بر کارگردانی، کامرون به‌همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو، وظیفه نوشتن هر چهار دنباله فیلم آواتار را نیز بر عهده دارد.

مسیح کریمی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط