شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارده‌نمکی: مردم در سینما فرش پهن کرده و چای دم می‌کردند تا...

ده‌نمکی: مردم در سینما فرش پهن کرده و چای دم می‌کردند تا “اخراجی‌ها” را ببینند

اخبار هنری: “مسعود ده‌نمکی” در شبکه ماهواره‌ای جام‌جم گفت :

■ عجیب‌ترین خاطره‌ام از “اخراجی‌ها ۱” زمانی بود که به مدرسه دخترم رفتم.در “اخراجی‌ها ۱”، “امین حیایی” ماسک‌ خودش را به دختر شیمیایی می‌دهد که آن دختر، فرزندم بود که آن روز کلاس اول بود.بعد از اکران فیلم، یک روز برای برگرداندنش از مدرسه به دنبالش رفتم که یکی از بچه‌های کلاس مرا از پنجره دید و از کلاس بیرون آمد و شروع کرد به خواندن “ایول ایول داش مجیدو ایول، ایول ایول داش مسعودو ایول” و بعد همه مدرسه در دادن این شعار او را همراهی کردند.

■ وقتی “اخراجی‌ها۲” اکران شد، سینماها شبانه‌روزی شده بود.بلیت نبود و میلیون‌ها نفر برای دیدن این فیلم به سینما آمدند؛ مردم کف زمین می‌نشستند.در سینما فرش می‌انداختند و چای دم می‌کردند تا این فیلم را ببینند.در شمال خانواده‌ها از روستا به شهر می‌رفتند که فیلم را ببینند.این حس برایم غرورآفرین بود.

■ “اکبر عبدی” سربازی نرفت ولی در “اخراجی‌ها” دوره سربازی‌اش را گذراند.شریفی‌نیا کپل سینما است و همراه با “اکبر عبدی” مثل تام و جری هستند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط