پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخباردواین جانسون و امیلی بلانت در فیلم ابرقهرمانی Ball and Chain دوباره...

دواین جانسون و امیلی بلانت در فیلم ابرقهرمانی Ball and Chain دوباره هم‌بازی می‌شوند

اخبار هنری : دواین جانسون و امیلی بلانت در همکاری دوباره با یکدیگر قرار است نقش‌های اصلی فیلم Ball and Chain را بر عهده داشته باشند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دواین جانسون و امیلی بلانت قرار است در یک فیلم ابرقهرمانی با یکدیگر هم‌بازی شوند. این فیلم ابرقهرمانی Ball and Chain (غل و زنجیر) نام دارد و بلانت و جانسون قرار است نقش‌های اصلی این فیلم را بر عهده داشته باشند. امیلی وی. گوردون، نویسنده فیلم The Big Sick (بیمار بزرگ) وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Ball and Chain را بر عهده خواهد داشت که این فیلم در واقع اقتباسی از کمیکی به همین نام اثر اسکات لابدل است که در دهه ۹۰ میلادی منتشر شده بود. فیلم Ball and Chain به پروژه‌ای توصیف شده که انگار یک داستان ابرقهرمانی با داستان فیلم Mr. and Mrs. Smith (خانم و آقای اسمیت) ترکیب شود و این اثر داستان یک زوج را دنبال می‌کند که دارای قدرت‌های فرابشری هستند، اما مشکلی در رابطه آنها ایجاد می‌شود.

بااین‌حال، این قدرت‌ آن‌ها زمانی کار می‌کند که آن‌ها با یکدیگر باشند و با هم همکاری کنند. از این پروژه به‌عنوان یک پروژه سطح بالا عنوان شده که توجه استودیوهای بسیاری را جلب کرده است، اما به‌نظر می‌رسد که شانس شبکه نتفلیکس بیش از دیگران باشد. بااین‌حال، هنوز توافق رسمی بین نتفلیکس و تهیه‌کنندگان فیلم Ball and Chain حاصل نشده و هنوز مذاکرات در جریان است. این فیلم توسط استودیو Seven Bucks که به جانسون به‌همراه دنی و هیرام گارسیا تعلق دارد، ساخته خواهد داشت. این استودیو پیش از این سابقه ساخت فیلم Fighting with My Family (مبارزه با خانواده‌ام) را در کارنامه داشته است. پیش از این نیز شبکه Syfy تلاش کرده بود تا سریالی براساس مجموعه غل و زنجیر تولید و منتشر کند که هرگز این اتفاق رخ نداد.

بلانت و جانسون اخیرا در فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) همکاری کرده‌اند که ویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران این فیلم تا تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۲۱ (۸ مرداد ۱۴۰۰) شده است. در حال حاضر جانسون در همکاری دیگر خود با نتفلیکس در حال بازی در فیلم Red Notice (اعلان قرمز) است که رایان رینولدز و گل گدوت دیگر بازیگران این فیلم اکشن کمدی هستند. فیلمبرداری این فیلم به علت شیوع کرونا متوقف شده است. بلانت نیز اخیرا در فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) نقش آفرینی کرده که اکران این فیلم نیز به علت شیوع ویروس کرونا تا تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) عقب افتاده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط