شنبه, آوریل 20, 2024
خانهپارادیزوراه رفتن بی وقفه بایا با سیامک انصاری روی اعصاب مردم!

راه رفتن بی وقفه بایا با سیامک انصاری روی اعصاب مردم!

اخبار هنری : 

ملانصرالدین : سریال اعصاب خرد کن و بی نمک 021 با کارگردانی و بازی سیامک انصاری و جواد رضویان،آنچنان خراش دهنده روح بود که مخاطبان نسبت به آن آلرژی شدید گرفته و جان و جسم شان به خارش مدام افتاد.
پس از پایان پخش این سریال به قول دوستان مادون ضعیف،تماشاچیان آرزو و انتظار داشتند تا سال های متمادی چشم شان به رضویان،به ویژه انصاری نیفتد،اما در یک غافلگیری شدید سر و کله سیامک خان همراه بایا پیدا شد!
مخاطبان با دیدن این تیزر که مدام و در هر لحظه و از تمام شبکه ها پخش شد و می شود،واقعا حال شان دگرگون شد و به تهوع افتاده،برخی نیز با عصبانیت شدید گیرنده های خود را شکسته اند.
در تاریخ تلویزیون های جهان و ایران تا کنون چنین تیزر صعیفی ساخته و روی آنتن نرفته و نخواهد رفت.صاحب بایا و مدیر روابط عمومی و تبلیغات آن با ساخت و پخش این تیزر که بسیار هم پر خرج بوده، نشان دادند که اصلا توانایی مدیریت و بازاریابی ندارند.این چه آگهی بد و ضعیفی است که مردم، نه تنها آن را نمی بینند،بلکه تنفر تمام وجودشان را گرفته است!معلوم نیست کدام فرد کارنابلدی طرح این تیزر را پیشنهاد داده و کدام نامدیری آن را تصویب کرده؟اما مطمئنا از دوستان و آشنایان بوده است!
تیزر بایا به یک ضد تبلیغ کامل تبدیل شده و و تکرار پیاپی آن تاثیر بسیار بدی روی مردم گذاشته است.این همه هزینه برای ساخت یک ضد تبلیغ؟!واقعا شاهکار است!
تیزر بایا و سیامک انصاری در فضای مجازی و غیر مجازی به تمسخر گرفته و مضحکه خاص و عام شده و می شوند.
سیامک انصاری حالا مجبور است مدت ها مقابل دوربین و بین مردم ظاهر نشود تا عصبانیت آنان کمی فروکش کند!
خلاصه اینکه بایا با ساخت این تیزر و سیامک انصاری با بازی در آن ،روی اعصاب مردم راه رفته و جان و جسم آنان را بهم ریخته اند!

سیدرضا اورنگ

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط