جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخباررهبری گروه تاندربولتز توسط فلورنس پیو در فیلم Thunderbolts

رهبری گروه تاندربولتز توسط فلورنس پیو در فیلم Thunderbolts

اخبار هنری :

به‌تازگی اطلاعاتی از شخصیت‌های گروه تاندربولتز و رهبری آن توسط یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو در فیلم Thunderbolts منتشر شده است.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال بود که مارول استودیو رسما از فیلم Thunderbolts رونمایی کرد، اما اطلاعات خیلی زیادی مثل شخصیت‌های گروه تاندربولتز منتشر نشده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم موردانتظار از دنیای سینمایی مارول فاش شده است. جاستین کرول،‌ خبرنگار ددلاین به‌تازگی در پادکست متئو بلونی به‌نام The Town شرکت کرد و اطلاعاتی در مورد رهبر، اعضا و شخصیت‌های فیلم Thunderbolts به اشتراک گذاشته است.

کرول گفت که فلورنس پیو هم‌اکنون قرار است در یک اسپین‌آف حضور داشته باشد که این فیلم درواقع Thunderbolts خواهد بود. فیلم تاندربولتز درواقع نسخه مارول فیلم Suicide Squad خواهد بود که تمرکز آن روی یلنا بلووا است و او رهبری گروه را بر عهده خواهد داشت. همچنین در این فیلم شاهد حضور جان واکر ملقب به US Agent با بازی وایت راسل و زیمو با بازی دانیل برول خواهیم بود. او توضیح داد که اساسا ضدقهرمان‌ها قرار نیست شخصیتی کاملا مثبت یا منفی باشند و بنابراین به‌نظر می‌رسد که چنین فیلمی برای یلنا مناسب باشد.

بدون شک حضور بلک ویدو جدید و رهبری گروهی از شخصیت‌های شرور مثل زیمو می‌تواند جالب باشد. البته حضور این شخصیت‌ها خیلی غافلگیرکننده نیست و حتی بسیاری منتظر حضور شخصیت‌های دیگثری مثل Abomination نیز هستند. درواقع انتظار می‌رود فیلم Thunderbolts با شخصیت‌های متفاوتی نسبت به فیلم The Avengers روی پرده‌های سینما برود احتمال دارد به قول کرول فیلمی موفق‌تر از فیلم Suicide Squad باشد.

جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank و فیلم Paper Towns وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده گرفته است. همچنین اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم تاندربولتز را بر عهده خواهد داشت. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thunderbolts برای تابستان سال آینده برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود در نمایشگاه D23 امسال اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر شود.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است که این فیلم پایان دهنده فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط