چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخبار«روزهای آبی» به نیمه راه رسید

«روزهای آبی» به نیمه راه رسید

اخبار هنری: با ضبط نیمی از سکانس‌های سریال «روزهای آبی» در شمال کشور، مراحل تولید این پروژه تلویزیونی از نیمه گذشت.
«روزهای آبی» عنوان سریالی است که به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای پخش از شبکه ۵ سیما در دست تولید است.
موضوع این سریال، به داستان زندگی خانواده‌ای اختصاص دارد که به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت مالی و اقتصادی، مجبور می‌شوند تا در روستای مادری‌شان در شمال کشور ساکن شوند و این سرآغار ماجراهایی می‌شود.
«روزهای آبی» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما ساخته می‌شود.این سریال با بازیگری ویدا جوان، سامان صفاری، نادر سلیمانی، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، مهران رجبی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی، امین علی شهسواری و با هنرمندی «اکبر عبدی، فریبا متخصص و ایرج نوذری» برای پخش در بهار ۱۴۰۰ در حال آماده‌سازی است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط