پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخبارزمان اکران فیلم رادهه با بازی سلمان خان

زمان اکران فیلم رادهه با بازی سلمان خان

تاریخ اولیه اکران فیلم “رادهه” عید فطر سال 2020 بود که کرونا هم چیز را خراب کرد ، امروز منابع محلی اعلام کردند که تاریخ اکران فیلم “رادهه” ظرف 2 هفته آینده اعلام خواهد شد و نسخه نهایی فیلم هم با ویراش و تمامی جزئیات تا ماه دسامبر آماده خواهد شد.

فیلمبرداری فیلم قرار بود 15-20 روز زمان ببرد اما پرابهو دوا کارگردان فیلم سرعت را چاشنی کار قرار داد و فیلمبرداری این فیلم خیلی زودتر از تاریخ موعد به پایان خواهد رسید ، فیلمبرداری باقی مانده و کوتاه این فیلم که بخاطر شیوع ویروس کرونا در سه لوکیشن فیلمبرداری شد که اول از همه چند سکانس اکشن در استودیو ND فیلمبرداری شد سپس برای یک موزیک ویدئو به مکانی به اسم “امبی والی” رفتند و در پایان هم برای چند سکانس به استودیو محبوب نقل مکان کردند که پایان فیلمبرداری در این استودیو خواهد بود.

تهیه خبر : شهره سلمانی

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط