سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهاخبارزمان شروع فیلمبرداری فیلم سریع و خشن 10 و 11 با بازی...

زمان شروع فیلمبرداری فیلم سریع و خشن 10 و 11 با بازی وین دیزل

اخبار هنری:

وین دیزل در مصاحبه جدید خود زمان آغاز فیلم‌برداری و تولید دو قسمت آینده فیلم Fast and Furious را تایید و اعلام کرده است.

فیلم سریع و خشن 9 بالاخره جمعه هفته گذشته در آمریکای شمالی نیز روی پرده‌های سینما رفت که انتظار می‌روند رکورد افتتاحیه دوران پس از کرونا را بشکند. فیلم F9 تاکنون نقدهای متوسطی را دریافت کرده، اما فیلم Fast and Furious 9 تاکنون عملکرد خوبی را در گیشه داشته است. همچنین ساخت دو قسمت آینده این مجموعه فیلم اکشن هم‌اکنون تایید شده و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع فیلم‌برداری و تولید دو قسمت آینده فیلم سریع و خشن مشخص و اعلام شده است.

وین دیزل، بازیگر نقش دومینیک تورتو در سری فیلم Fast and Furious، در مصاحبه جدیدش با Regal تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سریع و خشن ۱۰ و فیلم سریع و خشن ۱۱ از ماه ژانویه ۲۰۲۲ (دی-بهمن امسال) آغاز خواهد شد. او در این مصاحبه گفت که فیلم Fast and Furious 10 قرار است در دو قسمت ساخته شود که این دو قسمت، آخرین قسمت‌های سری اصلی فیلم سریع و خشن هستند. پیش از این جاستین لین، کارگردان این دو قسمت در یک مصاحبه گفته بود که مراحل فیلم‌برداری دو قسمت آینده فیلم Fast and Furious تا سال آینده آغاز نخواهد شد.

جان سینا و ون دیزل خشمگین در فیلم سریع و خشن ۹

فیلم F9 در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا اکران این فیلم اکشن بیش از یک سال با تاخیر مواجه شود. فیلم سریع و خشن 9 تا به امروز بیش از ۳۵۱.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از این ۵۸.۸ میلیون دلار تا روز شنبه در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. همچنین یونیورسال در نظر دارد تا فیلم Fast and Furious 10 را در سال ۲۰۲۲ اکران کند و می‌توان انتظار داشت که فیلم Fast and Furious 11 در سال ۲۰۲۳ روی پرده‌های سینما برود.

وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، هلن میرن، مایکل روکر، فرانسیس انگانو، اوسونا، کاردی بی، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم F9 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاستین لین وظیفه کارگردانی قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است. دیزل پیش از این از بازگشت کاردی بی در فیلم سریع و خشن ۱۰ خبر داده بود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط