چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخبار«زنگ تفریح» به هفته فیلم‌های مؤلف «لوگو» اسپانیا می‌رود

«زنگ تفریح» به هفته فیلم‌های مؤلف «لوگو» اسپانیا می‌رود

اخبار هنری: فیلم کوتاه تحسین‌ شده‌ ایرانی، «زنگ تفریح» ساخته‌ «نوید نیکخواه‌آزاد»، در سی و نهمین حضور جهانی خود؛ به چهل و سومین دوره هفته فیلم‌های مؤلف «لوگو» در اسپانیا می‌رود.

چهل و سومین دوره هفته‌ فیلم‌های مؤلف «لوگو» امروز ۲۹ شهریور (۲۰ سپتامبر میلادی) رسما آغاز به کار می‌کند و فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه‌آزاد در بخش مسابقه «فیلم‌ کوتاه هم سینماست» (As Curtas Tamén Son Cine) با فیلم‌های برجسته و تحسین‌شده‌‌ای از سراسر جهان به رقابت خواهد پرداخت. اولین دوره این هفته بین‌المللی فیلم در سال ۱۳۵۸ (۱۹۷۹ میلادی) برگزار شد.
هفته فیلم‌های مؤلف «لوگو» (Semana de Cine de Autor de Lugo) که امسال دوره چهل و سوم خود را جشن می‌گیرد، به نمایش بهترین آثار سینمایی مؤلف از سراسر جهان اختصاص دارد و هر سال در اواخر شهریور (سپتامبر میلادی) در شهر «لوگو» اسپانیا برگزار می‌شود.
هفته فیلم «لوگو» در شش بخش اصلی برگزار می‌شود: آثار بلند (بخش رسمی جشنواره) ، آثار کوتاه و بلند (سینمای ملل) ، سینمای گالیسیا (بخش موازی) ، سینما و خوراک شناسی (بخش موازی) ، سینمای مستند (بخش موازی) و آثار کوتاه (بخش موازی).
فیلم کوتاه «زنگ تفریح» ساخته نوید نیکخواه‌آزاد روز پنجشنبه اول مهرماه (۲۳ سپتامبر میلادی) برای مخاطبان به نمایش درخواهد آمد.
از ایران فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه‌آزاد، «پاسپورت» به کارگردانی کوشا افراسیابی و «ناطق» به کارگردانی مهرشاد رنجبر در بخش مسابقه «فیلم‌ کوتاه هم سینماست» (As Curtas Tamén Son Cine) به رقابت می‌پردازند.
فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی نوید نیکخواه‌آزاد تولید شده و محصول «شمید فیلم» است.
چهل و سومین دوره هفته فیلم‌های مؤلف «لوگو» (Semana de Cine de Lugo) از ۲۹ شهریور تا سوم مهرماه (۲۵-۲۰ سپتامبر) در شهر لوگو (اسپانیا) برگزار می‌شود.
عکس از نگار نیکخواه‌آزاد است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط