جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارساخت فیلم خون آشامی جدید توسط نتفلیکس

ساخت فیلم خون آشامی جدید توسط نتفلیکس

اخبار هنری:

نتفلیکس در همکاری با کارگردان اسپین‌ آف فیلم Transformers، در حال ساخت یک فیلم خون آشامی جدید است.

“تراویس نایت”، کارگردان فیلم Bumblebee وظیفه کارگردانی یک فیلم خون آشامی را برای نتفلیکس بر عهده گرفته است. این فیلم قرار است Uprising (قیام) نام داشته باشد که به یک فیلم اکشن، دلهره‌آور و خون آشامی توصیف شده است. این فیلم اکشن براساس کتابی به‌نام A People’s History of the Vampire Uprising اثر ریموند ویلارئال تولید خواهد شد.

تراویس نایت در مراسم اسکار

تراویس نایت بیشتر برای کارگردانی فیلم Bumblebee که اسپین آف فیلم Transformers بود، شناخته می‌شود که این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست ۴۶۷ میلیون دلار در گیشه فروش کند. نایت همچنین وظیفه کارگردانی انیمیشن Kubo and the Two Strings را بر عهده داشته بود که برای این انیمیشن نامزد دریافت جایزه اسکار شد. نایت که یکی از اعضای اصلی استودیو لایکا است، به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن‌های استاپ موشن دیگری چون انیمیشن ParaNorman، انیمیشن The Boxtrolls و انیمیشن Missing Link نیز حضور داشته است.

همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده نسخه ۲۰۱۵ فیلم Fantastic Four و نویسنده سریال‌هایی چون سریال Moon Knight و سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Uprising را بر عهده دارد که پیش نویس اولیه آن در گذشته توسط جی‌دی پین و پاتریک مک‌کی، نویسندگان و شورانرهای سریال ارباب حلقه‌ها و پیش از آن توسط جی باسو، نویسنده فیلم Metal Gear Solid نوشته شده بود.

اتفاقات فیلم Uprising پس از ظهور یک ویروس مرگبار در سراسر جهان آغاز می‌شود که این ویروس مردم را به خون آشام تبدیل می‌کند. این فیلم قرار است داستان یک مامور CIA به‌نام لورن وب را دنبال کند که در تلاش است تا به منشا و چیزی که باعث توقف شیوع این ویروس می‌شود، دست پیدا کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Uprising از جمله بازیگران یا تاریخ انتشار آن در دسترس نیست.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط