سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهاخبارساخت قسمت‌های انتهایی "پایتخت ۶" برای نوروز ۱۴۰۰

ساخت قسمت‌های انتهایی “پایتخت ۶” برای نوروز ۱۴۰۰

حدود یک‌ماه پیش که خبر تولید “پایتخت ۷” در برخی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها منتشر شد، طی اخباری موثق اعلام کردیم که بحث تولید سری هفتم با توجه به مدت زمان کم باقی‌مانده مطرح نبوده و گروه درصدد تولید تک‌قسمت ۱۰۰ دقیقه‌ای نوشته مرحوم “خشایار الوند” یا تولید قسمت‌های پایانی فصل ششم هستند. حالا “سیروس مقدم” در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت :

 در تلاشیم ادامه “پایتخت ۶” را به نوروز برسانیم و به همین خاطر احتمالا قسمت‌های باقی‌مانده آن که ۲ یا ۳ قسمت خواهد بود، ساخته خواهد شد. طبق قولی که به مردم داده بودیم تلاش می‌کنیم که آن قسمت‌های باقی‌مانده از سریال را آماده کنیم تا “پایتخت ۶” به انتها برسد و در نوروز سال آینده روی آنتن برود.

فیلم‌برداری را از اوایل بهمن آغاز می‌کنیم و تقریبا ادامه همان داستان قبلی با کمی تغییرات ساخته خواهد شد‌.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط