پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارساخت یک سریال تلویزیونی با اقتباس از«فرانکشتاین» مری شلی

ساخت یک سریال تلویزیونی با اقتباس از«فرانکشتاین» مری شلی

اخبار هنری : قرار است به زودی یک سریال اقتباسی جدید از رمان کلاسیک «فرانکشتاین» نوشته مری شلی نویسنده انگلیسی ساخته شود.

ایبنا: شرکت فیلمسازی استون ویلج با کمپانی رسانه‌ای بلک‌باکس برای تولید یک سریال اقتباس تلویزیونی از رمان کلاسیک «فرانکشتاین» نوشته مری شلی نویسنده انگلیسی همکاری می کنند.
قرار است سریال به صورت محدود ساخته شود، اما هر دو شرکت فیلمسازی ابراز امیدواری کرده‌اند که شخصیت‌ها و خط روایی داستان به نحوی تنظیم شود تا سریال در طی چند فصل ادامه‌دار باشد.
این اثر اقتباسی جدید که بردلی مک مانوس نگارش فیلمنامه آن را بر عهده دارد در اروپا فیل‌برداری می‌شود . خط اصلی داستان نیز بر رفتارها و وسواس‌های شخصیت علمی فرانکشتاین که در پی کشف راز بین زندگی و مرگ است تمرکز خواهد داشت. تاریخ فیلمبرداری یا اکران این اثر هنوز مشخص نیست.
«فرانکشتاین» که به عنوان اولین رمان علمی تخیلی از آن یاد می‌کنند معروف‌ترین اثر مری شلی، نویسنده انگلیسی است که اولین بار سال 1818 و در 20‌ سالگی نویسنده آن منتشر شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط