جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبار«ستیا اسدی» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در فستیوال بین‌المللی فیلم...

«ستیا اسدی» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در فستیوال بین‌المللی فیلم کوتاه «مادرید» شد

اخبار هنری ،«ستیا اسدی» بازیگر نوجوان برای بازی در فیلم کوتاه «داستان یک روز رنگی» به کارگردانی محمود اریب موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در سومین دوره فستیوال بین‌المللی  فیلم کوتاه «مادرید» در اسپانیا شد.
در نقدی کوتاه درباره فیلم کوتاه «داستان یک روز رنگی» در کتاب فستیوال فیلم مادرید آمده است: فیلم‌برداری استثنایی از حسین بدرطالعی با پیچیدگی بسیار بالا که فیلم‌برداری آن کاملاً در فضاهای داخلی خانه القا‌کننده حسی ترسناک است که یادآور سه‌گانه آپارتمان، اثر رومن پولانسکی است. محمود اریب از بازیگر جوان «ستیا اسدی» در اتاقی رنگارنگ و پر زرق و برق‌ تفسیری بسیار مفصل و با جزییاتی دقیق و استادانه ارائه می‌دهد که فیلم مدت‌ها پس از تماشای آن مدام در ذهن شما می‌چرخد.
فیلم کوتاه داستان یک روز رنگی روایت «ستیا» دخترکی است که با مشکلی جدی روبرو می‌شود و به دنبال راه‌حلی می‌گردد، اما راه‌حل او بسیار عجیب است.
«ستیا اسدی» بازیگر اصلی این فیلم کوتاه در کنار «پریسا طالبی» در نقش مادر است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط