شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارسریال سوپرمن با نام Superman and Lois توسط شبکه CW در دستور...

سریال سوپرمن با نام Superman and Lois توسط شبکه CW در دستور ساخت قرار گرفت!

اخبار هنری: زمانی که اولین اپیزود از سریال Arrow روی آنتن شبکه The CW رفت، واقعا کسی فکرش را نمی کرد قرار است یک روزی صاحب یک دنیای اشتراکی شود، و زمانی که این دنیای اشتراکی تحت عنوان Arrowverse بطور رسمی شروع بکار کرد، هیچکس فکر نمی کرد تا این اندازه موفقیت کسب کند. اوضاع دنیای ﺩﯼﺳﯽ این شبکه در حال حاضر واقعا خوب است، بعد از اینکه سریال Black Lightning (رعد سیاه) روی آنتن رفت و با استقبال روبرو شد، The CW زن خفاشی را با سریال انفرادی خودش، Batwoman، به اَرو ورس آورد، و حالا اینطور به نظر می رسد که قصد دارد یک سریال دیگر هم در بستر این فرانچایز بسازد.

ما مدتی قبل شنیده بودیم که The CW در سال ۲۰۲۰ یک سریال ابرقهرمانی جدید را روی آنتن خواهد برد، و حالا شنیده ایم که سریال Superman & Lois توسط این شبکه در دست توسعه قرار دارد. طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، این سریال با نقش آفرینی تایلر هوچلین و بیتسی تالوک در اولین مراحل توسعه قرار دارد. همانطور که خبر دارید این دو ستاره قرار است در رویداد Crisis on Infinite Earths (بحران در زمین های نامحدود) باری دیگر سوپرمن و لوئیس را به تصویر بکشند، در کنار تام ولینگ و اریکا دورنس بازیگرهای نقش سوپرمن و لوئیس از سریال Smallville.

این سریال اگر از سوی شبکه چراغ سبز بگیرد و ساخته شود، اولین مجموعه تلویزیونی Superman بعد از سریال فراموش نشدنی Smallville خواهد بود. باید اشاره کنیم، از روزی که تایلر هوچلین بعنوان مهمان در سریال Supergirl ظاهر شد و سوپرمن را به تصویر کشید، شایعه ها ادعا کرده بودند که The CW قصد دارد یک سریال انفرادی برای مرد پولادین بسازد، ولی حالا منابع رسمی تایید کرده اند که شبکه مشغول کار بر روی سریال Superman & Lois است، که با توجه به عنوانش می توانیم بگوییم سریال انفرادی سوپرمن محسوب نمی شود.

حال از آنجا که سال قبل رویداد Elseworlds شخصیت کیت کین را معرفی و شرایط را برای ساخته شدن سریال Batwoman فراهم کرد، بعید نیست که Crisis on Infinite Earths همین کار را برای سوپرمن و لوئیس انجام دهد. به هر حال، این سریال داستان مشهورترین ابرقهرمان و مشهورترین خبرنگار جهان را دنبال می کند که بعنوان یک پدر و مادر مشغول بکار در جامعه امروزی باید با استرس، فشار و پیچیدگی های زندگی دست و پنجه نرم کنند! — اینطور به نظر می رسد که The CW قصد دارد بُعد تازه و متفاوتی از زندگی ابرقهرمان ها را به نمایش بگذارد، که شاید اتفاق خوبی باشد.

طبق این محدود اطلاعات منتشر شده، می توانیم انتظار داشته باشیم فرزند لوئیس لین و کلارک کنت نقش مهمی را در سریال Superman & Lois ایفا کند، که اگر به یاد داشته باشید طی ﮐﺮﺍﺱﺍُﻭﺭ سال قبل بود که متوجه شویم کلارک و لوئیس قرار است بچه دار شوند. با این حساب، طی Crisis on Infinite Earths هر اتفاقی که می افتد، کلارک، لوئیس و فرزندان جزو کسانی هستند که از آن جان سالم بدر می برند؛ در حالی که حدس زده شده بود که سوپرمن طی ﮐﺮﺍﺱﺍُﻭﺭ امسال برای نجات جهان جان خودش را فدا می کند.

زمین ها و یکی شدن آنها باشیم، که این اتفاق سوپرمن و سوپرگرل را به زمین-۱ خواهد آورد. هنوز وقوع چنین اتفاقی تایید نشده و در حد یک حدس است، ولی اگر به حقیقت بپیوندد، سوپرمن و لوئیس باید فرزند خودشان را در زمین-۱ بزرگ کنند، جایی که در آن خبری از بیگانگان نیست و این فقط متاانسان ها هستند که دردسر درست می کنند!!

با این حساب، شبکه The CW اکنون بطور همزمان مشغول کار بر روی Superman & Lois ﺍﺳﭙﯿﻦﺁف Supergirl و Green Arrow and the Canaries ﺍﺳﭙﯿﻦﺁف سریال Arrow است؛ شاید یکی از این دو چراغ سبز بگیرند و شاید هم هر دو.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط