جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارسریال لایو اکشن شخصیت سیلک در دست ساخت است

سریال لایو اکشن شخصیت سیلک در دست ساخت است

اخبار هنری : بخش تلویزیونی سونی در حال ساخت سریالی براساس شخصیت Silk است که گفته می‌شود احتمالا از آمازون پخش خواهد شد.

تیر ۹۷ بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سونی پیکچرز به‌دنبال ساخت فیلم Silk (سیلک) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این پروژه به یک سریال لایو اکشن تبدیل شده است. ورایتی براساس منابع نزدیک خود به سونی متوجه شده که این استودیو که کنترل مجموعه اسپایدرمن و شخصیت‌های دنیای آن را بر عهده دارد، به‌دنبال ساخت یک سریال لایو اکشن براساس شخصیت سیلک است. همچنین سونی در حال مذاکره با لورن مون برای نوشتن فیلمنامه این سریال است. مون مانند شخصیت سیلک، یک شخص کره‌ای-آمریکایی است.
از جمله کارهای قبلی لورن مون می‌توان به نوشتن فیلمنامه سریال Good Trouble برای فری‌فورم و سریال Atypical برای نتفلیکس اشاره کرد. فیل لرد و کریس میلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Silk حضور خواهند داشت و با ایمی پاسکال در این پروژه همکاری خواهند کرد. بخش تلویزیونی سونی با Lord Miller قراردادی چند جانبه امضا کرده است. هنوز هیچ شبکه‌ای وظیفه انتشار سریال سیلک را بر عهده نگرفته است، اما منابع نزدیک می‌گویند که آمازون در حال مذاکره برای تصاحب این پروژه است و همچنین این احتمال وجود دارد که کنترل مابقی سریال‌های در دست ساخت سونی براساس شخصیت‌های مارول را نیز بگیرد.
شخصیت سیندی مون ملقب به سیلک، یک ابرقهرمان کره‌ای-آمریکایی در دنیای مرد عنکبوتی است و برای اولین‌بار این شخصیت در سال ۲۰۱۴ و در شماره اول از سری سوم کمیک The Amazing Spider-Man معرفی شد که حضوری کوتاه و غیررسمی را در این کمیک داشت. پس از آن، شخصیت سیلک در شماره چهارم از سری سوم کمیک The Amazing Spider-Man که در همان سال منتشر شد، به‌صورت کامل و رسمی معرفی شد. شخصیت سیلک توسط دن اسلات و هامبرتو راموس خلق و معرفی شده است. سیلک دارای قدرت مشابه شخصیت پیتر پارکر است و توسط همان عنکبوت رادیواکتیوی که باعث تبدیل شدن او به مرد عنکبوتی شد، به این قدرت‌ها دست یافته است، اما قدرت حس عنکبوتی سیلک بسیار قدرتمندتر از پارکر است.
همچنین سیلک عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های سریع‌تری را نیز نسبت به مرد عنکبوتی دارد و حتی از نوک انگشتانش نیز می‌تواند تار پرتاب کند. علاوه‌براین، سیلک حافظه‌ای بسیار قوی دارد و او می‌تواند اتفاقات گذشته را مثل یک فیلم در ذهن خود مرور کند. لرد و میلر پیش از این همکاری موفقی با سونی برای ساخت انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) داشتند و این همکاری برای ساخت دنباله این انیمیشن و اسپین‌آف آن که با محوریت ابرقهرمان‌های زن مثل اسپایدر وومن، اسپایدر گوئن و سیلک خواهد بود، ادامه خواهد داشت.
در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، شاهد حضور شخصیت سیندی مون که اولین حضور او در سینما است، بودیم که نقش این شخصیت را تیفانی اسپنسن بر عهده داشت، اما این شخصیت دارای قدرتی نبود و همچنین مشخص نیست که شاهد حضور وی در سریال Silk نیز خواهیم بود یا خیر.
زومجی
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط