پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارسریال های Netflix هفتگی پخش خواهند شد!

سریال های Netflix هفتگی پخش خواهند شد!

اخبار هنری: از زمان تاسیس شبکه تلویزیونی Netflix برخلاف شبکه های دیگر قسمت های سریال های این شبکه به صورت یکجا پخش میشد.این سرویس پخش جریان، یک فصل از یک سریال را کامل در یک زمان منتشر می کند، و به هواداران این امکان را می دهد که همه چیز را به یکباره تماشا کنند یا به هر حال به ترتیب قسمت ببینند.چندین بار آزمایش اولیه با مدل رهاسازی وجود داشت ولی ناموفق بود.اما حالا همه چیز درحالت تغییر است و Netflix می خواهد قسمت ها را هفتگی پخش کند.

فصل جدید The Great British Baking Show (فصل ۷) اولین برنامه ای است که قرار است به صورت هفتگی پخش شود.پخش این برنامه تلویزیونی معمولاً در ایالات متحده و انگلیس متفاوت است و به Netflix اجازه می دهد تا همه را یکباره منتشر کند. اما با این حال، این بار Netflix واقعاً می خواهد که قسمت های این برنامه را هفتگی پخش کند.

اگر به لیست سریال نمایشگاه بزرگ پخت و پز بریتانیا در Netflix نگاهی بیندازید، فقط یک قسمت برای فصل ۷ این سریال در دسترس است.قسمتهای بعدی نشان داده شده است اما نمی شود آنها را تماشا کرد.فقط تاریخ انتشار آنها وجود دارد.

انتشار هفتگی قسمت ها به تماشاگران این امکان را می دهد که همانطور که نشان می دهد هوای روی کابل را با رقابت واقعیت حفظ کنند.نمایشگاه بزرگ پخت و پز بریتانیا تنها سری رقابت های واقعی نیست که از شبکه نتفلیکس بهره می برد.

سرویس استریم هفته گذشته اولین نگاه به Rhythm & Flow را منتشر کرد، یک سری رقابت رپ با حضور T.I.، Cardi B و Chance the Rapper به عنوان داور. این نمایش هر هفته در منتشر می شود.

در تاریخ ۹ اکتبر چهار قسمت اول این برنامه منتشر می شود که این چهار قسمت بخش آزمون ابتدایی این تشکیل می دهند.

یک هفته بعد، در شانزدهم اکتبر قسمت های ۵-۷ منتشر می شود. این برنامه در ۲۳ اکتبر بسته می شود، زمانی که Netflix قسمت های ۸-۱۰ را منتشر می کند.

هولو در طی سالیان متمادی، مدل های مشابهی را امتحان کرده است و سه قسمت اول سریال را در هفته اول منتشر کرده است. اما حالا باید ببینیم مردم پخش هفتگی سریال ها را بیشتر دوست دارند یا پخش یکجا سریال ها، و اگر نظر مردم به این چیز مثبت بود، Netflix سریال ها را به پخش هفتگی منتقل کند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط