شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارسریال Servant برای فصل سوم تمدید شد

سریال Servant برای فصل سوم تمدید شد

اخبار هنری : 

درحالی‌که یک ماه به شروع فصل دوم سریال Servant باقی مانده است، اپل از تمدید این سریال برای فصل سوم خبر داده است.

فصل دوم سریال Servant از تاریخ ۲۶ دی‌ماه (۱۵ ژانویه ۲۰۲۱) به‌صورت هفتگی از سرویس اپل تی‌وی پلاس (Apple TV Plus) پخش خواهد شد. این فصل که ۱۰ اپیزود خواهد داشت، داستان عجیب و مرموز «لین» (با بازی نل تایگر فری) را ادامه می‌دهد و هویت واقعی او را برای بیننده‌ها آشکار می‌سازد. بازیگران اصلی سریال از جمله لورن امبروز، توبی کبل و روپرت گرینت هم در فصل دوم حضور خواهند داشت. چند ماه پیش، تونی باسگالوپ، خالق سریال Servant در مصاحبه‌ای درباره فصل دوم این سریال و چگونگی ادامه داستان فصل اول گفته بود: «افشا شدن شخصیت اصلی لین، موضوعی است که به‌طور پیوسته در داستان وجود دارد. ما به‌طور کامل نمی‌فهمیم که او کیست و از کجا آمده است. از سوی دیگر، تفسیر خودش درباره اینکه کیست و از کجا آمده، لزوما منطبق بر واقعیت نخواهد بود.»

اما درحالی‌که هنوز حدود یک ماه تا شروع فصل دوم فاصله داریم، شرکت اپل از تمدید سریال Servant برای فصل سوم خبر داده است. البته این اولین‌بار نیست که پیش از شروع فصل دوم یک سریال در اپل تی‌وی پلاس، ساخت فصل سوم آن تایید می‌شود. این اتفاق قبلا برای سریال‌های For All Mankind و Dickinson و Ted Lasso هم رخ داده است.

فصل اول سریال Servant که به‌وسیله باسگالوپ خلق شده، اواخر سال ۲۰۱۹ و اوایل ۲۰۲۰ از اپل تی‌وی پلاس پخش شد و مورد توجه بیننده‌ها و منتقدان قرار گرفت. امتیاز میانگین این سریال در وبسایت راتن تومیتوز برابر با ۸۴٪ است. علاوه‌بر باسگالوپ، ام نایت شیامالان (نویسنده و کارگردان نامزد جایزه اسکار) نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه سریال Servant حضور دارد. شیامالان قبلا اعلام کرده بود که داستان این سریال برای ۶۰ اپیزود نیم ساعته یا شش فصل طراحی شده است. بنابراین احتمالا در آینده هم شاهد معرفی فصل‌های بعدی خواهیم بود. اگر سازنده‌ها بخواهند سنت خودشان را حفظ کنند، قبل از پخش فصل سوم، باید فصل چهارم هم معرفی شود. جالب است بدانید که فصل دوم این سریال هم قبل از پخش اولین فصل تایید شده بود.

داستان سریال Servant درباره یک زن و شوهر جوان به نام‌های «دروتی» و «شان» است که فرزند سه‌ماهه خود را از دست می‌دهند و سه هفته بعد تصمیم می‌گیرند که از یک عروسک به‌عنوان فرزند خود نگه‌داری کنند. این تنها راهی است که دروتی را آرام می‌کند و باعث تسکین فشارهای عصبی و صدمات روحی او می‌شود. آن‌ها حتی اسم فرزند (عروسک) خود را «جریکو» می‌گذارند و برای او یک پرستار بچه استخدام می‌کنند. با ورود این پرستار جوان که «لین» نام دارد، اتفاقات عجیبی شروع به رخ دادن می‌کنند. کم‌کم شان که خودش هم با دردهای روحی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند، به لین مشکوک می‌شود و اتفاقات غافلگیرکننده‌ای به وقوع می‌پیوندند.

تولید و پخش سریال Servant با حواشی مختلفی نیز همراه شد. یکی از این حواشی مربوط‌به فیلم ترسناک The Truth About Emanuel (سال ۲۰۱۳) بود که فرانچسکا گرگورینی، کارگردان و نویسنده این فیلم ادعا می‌کرد ایده اصلی سریال Servant از فیلم او گرفته شده و درواقع اپل و شیامالان را متهم به دزدیدن ایده اصلی فیلم خود کرد. بر همین اساس پرونده‌ای در دادگاه به جریان افتاد، اما درنهایت قاضی اعلام کرد که شباهت‌های سریال Servant با فیلم مذکور به اندازه‌ای نیست که بتوان آن را یک سرقت ادبی نامید.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط