پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهویدئوسایر ویدئو هاسوسن پرور ، بهترین بازیگر زن جشنواره سینه فست برای بازی در...

سوسن پرور ، بهترین بازیگر زن جشنواره سینه فست برای بازی در فیلم «بوتاکس»

اخبار هنری: در مراسم پایانی هشتمین دوره جشنواره تورینو سینه‌فست در ایتالیا، #سوسن_پرور برای بازی در فیلم «بوتاکس» جایزه بهترین بازیگر زن این رویداد سینمایی را از آن خود کرد.

سوسن پرور در پیام ویدیوی خود برای جشنواره، پس از تشکر از هیات داوران، #کاوه_مظاهری (کارگردان) و #سروش_سعیدی و #مهدخت_مولایی (هم‌بازی‌های او) و عوامل بوتاکس، گفت: «این جایزه زمانی به دست من می‌رسد که دنیا خوشحال نیست، بنابراین من هم مثل دنیا خیلی خوشحال نیستم. ممنون که با این جایزه باعث خوشحالی من شدید. امیدوارم یک روزی یک جشنواره‌ای باشد که بی‌بهانه به تمام مردم دنیا جایزه بدهد، به خاطر مهربانی و به خاطر خیلی چیزهایی که شاید فراموش‌شان کرده‌ایم. تا این‌جوری تمام دنیا خوشحال باشند»

این فیلم که هم اکنون در سینماهای گروه هنروتجربه در حال اکران است، پرفروش‌ترین فیلم این گروه در دوران کرونا بوده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط