جمعه, آوریل 26, 2024
خانهپارادیزوسکانسی از فیلم «سراب» (1971) ساختهٔ ورنر هرتسوک و ترانهٔ «بدرود مارین»...

سکانسی از فیلم «سراب» (1971) ساختهٔ ورنر هرتسوک و ترانهٔ «بدرود مارین» از لئونارد کوهن

اخبار هنری: سکانسی از فیلم «سراب» (1971) ساختهٔ ورنر هرتسوک و ترانهٔ «بدرود مارین» از لئونارد کوهن

ـــ مارین آیلن، مانکن نروژی، محبوبهٔ پرشور جوانی‌ لئونارد کوهن بود. کوهن بسیاری از ترانه‌‌ها و اشعارش را مرهون الهام این زن زیبا می‌‌دانست و یکی از دفترهای شعرش با نام «گل‌هایی برای هیتلر» را به او تقدیم کرده‌ بود. کوهن در نامه‌ای به مارین این جملات را در مراسم درگذشت او ادا کرد:

«مارین، به زمانی رسیده‌ایم که واقعا خیلی پیر شده‌ایم و زهوار بدن‌هامان در رفته است. فکر می‌کنم به زودی به تو ملحق خواهم شد. بدان که خیلی نزدیک پشت سرت هستم، آن قدر که اگر دستت را دراز کنی، دستم را خواهی گرفت. و می‌دانی که چقدر همیشه عاشقت بودم؛ برای زیبایی‌ات و برای فرزانگی‌ات. اما لازم نیست به تو بیشتر بگویم چون این‌ها را می‌دانی. اما اکنون، تنها دلم می‌خواهد که برایت سفر خوبی را آرزو کنم. خدانگهدار دوست خوبم. بی‌نهایت عشق تقدیمت. تو را در راه خواهم دید.»

▫️Fata Morgana, 1971
▫️Dir. Werner Herzog
▫️Song:Leonard Cohen – So Long Marianne

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط