جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبار«پرواز ماهی‌ها» به جشنواره ‬آمریکایی راه یافت

«پرواز ماهی‌ها» به جشنواره ‬آمریکایی راه یافت

آرت نیوز پرس: فیلم کوتاه «پرواز ماهی‌ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد توریوریان به بخش مسابقه شانزدهمین دوره جشنواره fear No film آمریکا راه پیدا کرد.

این جشنواره سینمایی اسامی ۱۲ فیلم را برای بخش کوتاه این دوره را در حالی اعلام کرد که نام فیلم کوتاه «پروازماهی‌ها» نیز در این لیست قرار دارد.

«پروازماهی‌ها» که پیش از این موفق به دریافت مدال پلاتین از پنجاه و دومین دوره جشنواره هوستن آمریکا شده و به عنوان بهترین فیلم جشنواره ‪VKRATZE‪ روسیه انتخاب شده است این بار در بخش مسابقه جشنواره «‪fear No film با فیلم‌هایی از کشور آمریکا، انگلیس، سوئد، استرالیا، پرتغال، روسیه‪ و عربستان به رقابت خواهد پرداخت. داستان فیلم درباره ‪این فیلم روایتگر داستانمعلم جدید یک روستا است که پس از ورود به مدرسه متوجه جای سوختگی با سیگار روی دست یکی از دانش آموزانش که تنها دختر کلاس است می‌شود و همین موضوع سرآغاز ماجراهایی برای او است.

جشنواره«fear No film» یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه درغرب آمریکا است از ۳۰ خرداد تا ۲ تیر برگزار می‌شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط