شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارسینمای جهانشایعه : Batman: Arkham Legacy نام نسخه‌ی جدید سری Batman خواهد بود

شایعه : Batman: Arkham Legacy نام نسخه‌ی جدید سری Batman خواهد بود

اخبار هنری: ماه‌ها و یا شاید سال‌هاست که شایعات و گزارش‌های متفاوتی در رابطه با نسخه‌ی جدید سری Batman شنیده می‌شود و اگرچه استودیوی مونترآل برادران وارنر از رونمایی جدیدی در رابطه با سری Batman خبر داده بود اما تا به امروز شاهد این اتفاق نبوده‌ایم. حال به تازگی شایعات جدید اطلاعات و جزئیات بیشتری از نسخه‌ی جدید سری Batman را ارائه می‌دهند.

یکی از کاربران توییتر با نام New_WabiSabi که در گذشته نیز گزارش‌های زیادی را در رابطه با موضوعات مختلف منتشر کرده بود، به تازگی ادعا می‌کند که اطلاعاتی و جزئیاتی از نسخه‌ی جدید سری Batman در اختیار دارد. وی به این موضوع اشاره می‌کند که نسخه‌ی جدید این سری، Batman: Arkham Legacy نام دارد و احتمالا در  این نسخه بازی‌بازان قادر خواهند بود تا بازی را با شخصیت‌های متفاوتی از Bat-family تجربه کنند که این مورد با برخی شایعات و گزارش‌های منتشر شده مطابقت دارد.

در هر صورت از آن‌جایی که اطلاعات منتشر شده رسمی نیستند، پس بهتر است آن‌ها را در حد یک شایعه در نظر بگیریم اما لازم است بار دیگر اشاره کنیم که کاربر مورد نظر در گذشته گزارش‌های درست و معتبری را در رابطه با موضوعات دیگر از جمله بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده بود. استودیوی مونترآل برادران وارنر نیز اخیرا با ارسال توییت‌هایی، به نوعی از معرفی جدیدی در رابطه با سری Batman خبر داده بود که اگرچه هنوز این اتفاق نیافتاده است اما این طور به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک شاهد این اتفاق خواهیم بود. همچنین بسیاری از شواهد و قرائن از این موضوع حکایت دارند که داستان نسخه‌ی جدید Batman، در راستای داستان Court of Owls خواهد بود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط