جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارشروع فیلمبرداری سریال جدید جنگ ستارگان

شروع فیلمبرداری سریال جدید جنگ ستارگان

اخبار هنری: لوکاس فیلم با انتشار یک تصویر، خلاصه داستان و فهرست بازیگران از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Acolyte خبر داده است.

سریال The Acolyte، یکی از سریال‌های در دست ساخت از دنیای جنگ ستارگان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. لوکاس فیلم از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Acolyte از امروز خبر داده که به همین منظور اولین تصویر از پشت صحنه این سریال را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور آماندلا استنبرگ و لی جونگ-جه به‌همراه لسلی هدلند، سازنده این سریال از دنیای جنگ ستارگان هستیم:

لوکاس‌فیلم همچنین فهرست بازیگران سریال The Acolyte را منتشر کرده است که آماندلا استنبرگ با سابقه بازی در فیلم The Hate U Give، لی جونگ-جه با سابقه بازی در سریال بازی مرکب، جودی ترنر اسمیت با سابقه بازی در فیلم Queen & Slim، مانی جاکینتو با سابقه بازی در سریال The Good Place، دافنه کین با سابقه بازی در سریال His Dark Materials و فیلم Logan، ربکا هندرسون با سابقه بازی در سریال Inventing Anna، کری-ان ماس با سابقه بازی در فیلم‌های ماتریکس، چارلی بارنت با سابقه بازی در سریال Russian Doll و دین-چارلز چپمن با سابقه بازی در فیلم 1917 از جمله بازیگران سریال جدید جنگ ستارگان هستند.

لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll، وظیفه ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد. این سریال به‌عنوان یک اثر مهیج و رازآلود توصیف شده که قرار است بینندگان را به دورانی از کهکشان ببرد که قدرت‌های نوظهور تاریکی در روزهای پایانی های ریپابلیک در حال شکل گرفتن هستند. یک پادوان (شاگرد) سابق دوباره با استاد جدای خود برای تحقیقات در مورد یک مجموعه از جنایات مرتبط به یکدیگر در حال همکاری است، اما آن‌ها متوجه می‌‌شوند نیرویی که با آن مواجه هستند شوم‌تر و خطرناک‌تر از چیزی است که در ابتدا انتظارش را داشتند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط