چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخبار«شیدا» فیلمی به تهیه‌کنندگی کیت بلانشت پروژه جدید زهرا امیرابراهیمی

«شیدا» فیلمی به تهیه‌کنندگی کیت بلانشت پروژه جدید زهرا امیرابراهیمی

اخبار هنری: زهرا امیر ابراهیمی در «شیدا» به کارگردانی نورا نیاسری نقش زنی مهاجر در کشور استرالیا را ایفا می‌کند که همراه دختر شش ساله خود به پناهگاه زنان استرالیایی پناه می‌‌برد.«شیدا» اولین فیلم بلند نورا نیاسری، نویسنده و کارگردان ایرانی واسترالیایی است.

?این فیلم داستان مادر جوان ایرانی (امیر ابراهیمی) و دختر شش ساله اش را دنبال می کند که در تعطیلات دو هفته‌ی عید نوروز به پناهگاه زنان استرالیایی پناه می برد. آنها با کمک جامعه قوی زنان در پناهگاه، به دنبال آزادی خود در این دنیای جدید و پر از امکانات هستند، اما خود را در برابر خشونتی می بینند که بسیار تلاش کردند تا از آن فرار کنند.

?وینست شیهن(تهیه‌کننده قلمرو حیوانات) و کمپانی او «اوریگما 45) «شیدا» را تهیه می‌کند.کیت بلانشت،اندرو اوپتن و کوکو فرانچینی (با کمپانی درتی فیلمز) تهیه‌کنندگان اجرایی «شیدا» هستند.

?به گزارش سینمادیلی، این فیلم در بازار کن توسط کمپانی «هن وی فیلمز» برای فروش عرضه می‌شود.
نورا نیاسری برای ساخت فیلم‌های کوتاه نظیر«آبشار»، «طعم»در استرالیا مشهور است که در شصت و ششمین جشنواره فیلم ملبورن پذیرفته شد.

?در کنار زهرا امیر ابراهیمی، شروین اکبرزاده،موژان آریا،رینا موسوی ایفای نقش می‌کنند. فیلمبرداری از یازدهم ژوئیه در استرالیا شروع خواهد شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط