سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهسردبیرعامل اصلی رشد باجگیری در عرصه رسانه ها ،سینماگران ترسو، کارنابلد و...

عامل اصلی رشد باجگیری در عرصه رسانه ها ،سینماگران ترسو، کارنابلد و خودشیفته هستند!

اخبار هنری :

تهیه کنندگان،سینماگران و بازیگرانی که به رسانه ها و افراد باج گیر،از روی ترس و بزدلی باج می دهند تا برعلیه آنان و آثارشان نقد و مطلب ننویسند یا به نفع شان بنویسند،نه تنها تهیه کننده،سینماگر و بازیگر نیستند،بلکه حتی لیاقت آن را ندارند که به عنوان یک علاقه مند ساده، بیرون سینما ایستاده و به سردر آن نظری بیندازند!چگونه است کسی که خود را اهل سینما و تلویزیون می داند،اما آن قدر حقیر است که تن به دادن حق السکوت به رسانه ها و قلمفروشان فاسد می دهد؟!

مطمئنا کسی که کار خود را بلد باشد و بتواند به نحو احسن آن را انجام دهد،هرگز تن به باج دهی نداده و نمی دهد،زیرا احتیاجی به این اعمال سخیف و بزدلانه ندارد.تنها کسانی دست به دامن مفسده جویان می شوند که بویی از هنر نبرده و توانایی فیلم یا سریال سازی ندارند،اگر توانایی داشتند و اعتماد به نفس،هرگز خود را چنین خوار و خفیف نمی کردند.

اگر فیلم و سریال سازان ضعیف،کارنابلد، ترسو و خودشیفته وجود نداشتند که با دادن باج یا چرب کردن سبیل برای خود حامی و رزومه ای دست و پا کنند،هرگز ساحت پاک رسانه آلوده به فساد نمی شد و باج خواهی رواج پیدا نمی کرد.

برخی از صاحبان رسانه و افرادی که در آنها مفسده کرده و باج خواهی می کنند،از طریق گوشبری، صاحب اموال و املاک شده اند،در حقیقت از پول فروش وجدان خود به مال و مکنت رسیده اند!

اگر سینماگران و سریال سازان، مقهور این رسانه ها و افراد مفسده جو نشده و گونی گونی پول به حساب شان واریز نمی کردند،هرگز فساد رسانه ای پا نمی گرفت!

امروز کار به جایی رسیده که رسانه ها و افرادی که بیشترین باج را گرفته و بیشترین گوش ها را بریده اند،فریاد بر می آورند که جلوی مفسدان رسانه ای را بگیرید!

سینماگران و سریال سازانی نیز در این عرصه ها فعال هستند که به کار و توانایی خود اطمینان داشته و هرگز به رسانه ها و شبه خبرنگاران مفسده جو باج نداده و نمی دهند.شاید بیشترین حجم نقد و مطلب را برعلیه آنان بنویسند،اما اصلا توجهی به آنها نکرده و راه خود را رفته و می روند.

بهتر نیست دیگران هم از این افراد نترس و کاربلد تاسی کنند و به باج دهی نپردازند؟اگر چنین کنند،مطمئنا در عرض مدت کمی کار و کاسبی رسانه های مفسد و شبه خبرنگاران باجگیر کساد شده و ناگزیر به فرار از ساحت مقدس رسانه خواهند شد.

سیدرضااورنگ

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط