پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارفاطمه معتمدآریا رئیس انجمن صنفی بازیگران سینمای ایران شد

فاطمه معتمدآریا رئیس انجمن صنفی بازیگران سینمای ایران شد

آرت پرس نیوز: هیئت‌مدیره انجمن صنفی بازیگران سینما در نخستین جلسه رسمی خود در ۲۵ اردیبهشت، فاطمه معتمدآریا را به‌عنوان رئیس، آتیلا پسیانی به‌عنوان نایب‌رئیس، علی دهکردی به‌عنوان دبیر و فریبا کوثری را به‌عنوان خزانه‌دار انجمن انتخاب کرد.همچنین حبیب رضایی به‌عنوان سخنگوی انجمن و افسانه چهره‌آزاد به‌عنوان مسئول امور رفاهی انجمن برگزیده شدند.

در جریان مجمع عمومی و انتخاب هیئت‌مدیره انجمن صنفی بازیگران سینما که در تاریخ ۱۶ اردیبهشت در محل خانه سینما برگزار شد، فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی، علی دهکردی، فریبا کوثری، حبیب رضایی، افسانه چهره‌آزاد، حسام نواب صفوی با بیشترین آراء به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره، خسرو احمدی و گوهر خیراندیش به‌عنوان اعضای علی‌البدل، عبدالرضا اکبری بازرس اصلی و فرامرز روشنایی بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

 فاطمه معتمدآریا  متولد سال ۱۳۴۰ است و فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۵۲ با شرکت در کلاس‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اجرای نمایش‌های عروسکی آغاز کرد و تاکنون در فیلم‌هایی همچون ناصرالدین‌شاه آکتور سینما، مسافران، ننه گیلانه، روسری آبی و یک‌بار برای همیشه ایفای نقش کرده و چندین جایزه سینمایی ملی و بین‌المللی دریافت کرده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

1 نظر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط