سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهنقد و یادداشتفراستی: عنکبوت مقدس یک اثر مفلوک، حقیر، بی‌وطن و بی‌همه‌چیز است

فراستی: عنکبوت مقدس یک اثر مفلوک، حقیر، بی‌وطن و بی‌همه‌چیز است

اخبار هنری: مسعود فراستی منتقدسینمایی در نشست تخصصی سیر و تحول رسانه‌ای انقلاب اسلامی که به مناسبت چهلمین روز درگذشت نادر ط.ا.ل.ب زاده در شهر زنجان برگزار شد، به سوالات حاضران در مورد فیلم عنکبوت مقدس و جایزه این فیلم در جشنواره فیلم کن پاسخ داد.

فراستی در بخشی از این نشست درباره‌ی واکنش‌ها به فیلم عنکبوت مقدس گفت:« یک بار گفتم اینجا هم می‌گویم؛ این اثر اصلاً فیلم نیست. این یک اثر مفلوک، حقیر و بی‌همه‌چیز و بی‌وطن است. پس غلط کرده که بتواند به امام رضا توهین کند. اصلاً در این حد نیست. از این رو این اندازه حساسیت هم نیاز نبود.»

یکی از حاضران نشست در تعریضی به فراستی، واکنش وجدان جمعی را متذکر شد و این منتقدسینمایی در پاسخ گفت: « وجدان جمعی آبادان است نه جشنواره فیلم کن.»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط