جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارفیلمبرداری جدیدترین فیلم بلند سینمایی محمدهادی کریمی با عنوان «پسرکشی» به پایان...

فیلمبرداری جدیدترین فیلم بلند سینمایی محمدهادی کریمی با عنوان «پسرکشی» به پایان رسید

اخبار هنری : فیلمبرداری جدیدترین فیلم بلند سینمایی محمدهادی کریمی با عنوان «پسرکشی» به پایان رسید فیلمبرداری «پسرکشی» آخرین ساخته محمدهادی کریمی پس از ۵۲ جلسه در شهرهای تهران، کاشان و قزوین به پایان رسید و داستان این فیلم در دو دهه ۴۰ و ۷۰ می‌گذرد.

در «پسرکشی» بازیگرانی چون ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، فرخ نعمتی، گلوریا هاردی، صحرا اسداللهی، زینب قادری، لیلا اوتادی، لیلا زارع با معرفی شهناز نصرتی و سهیل قاصدی بازی می‌کنند.

ششمین ساخته محمدهادی کریمی داستانی معمایی از پیچیدگی‌های روابط خانواده‌ای است که به خاطر یک باور غلط، دهه‌ها دچار بحران هستند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط