پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارفیلم جدید نوه چارلی چاپلین

فیلم جدید نوه چارلی چاپلین

اخبار هنری: برای نخستین بار یکی از اعضای خانواده چارلی چاپلین دست به کار ساخت فیلمی درباره زوایای کمتر پیدای او شده است.

کارمن چاپلین فیلمی مستند با عنوان «چارلی چاپلین: مرد دنیادیده» می‌سازد. این فیلم مستند جنبه‌هایی از زندگی این چهره‌ نمادین سینما را بررسی می‌کند که پیش از این کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. از جمله موضوعاتی که در این مستند بررسی می‌شود، ریشه‌های رومانیایی چارلی چاپلین است.

کارمن چاپلین نخستین عضو از خانواده چارلی چاپلین است که به این شکل در ساخت فیلمی درباره کمدین مشهور تاریخ سینما مشارکت می‌کند. کارمن نوه چارلی چاپلین است و علاوه بر کارگردانی در نوشتن فیلمنامه اثر هم مشارکت دارد.

کارمن درباره ریشه‌های رومانیایی چارلی چاپلین گفت: «پدربزرگم کاملا از این موضوع آگاه بود. او به پدرم و دیگر فرزندانش گفته بود که اصالت رومانیایی دارد. او به این موضوع افتخار می‌کرد اما نادیده گرفته شده است.»

کار ساخت این فیلم از نیمه نخست سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط