جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارفیلم کوتاه «آرام‌گاه» یکی از ۸ فیلم کوتاه ایرانی منتخب در دهمین...

فیلم کوتاه «آرام‌گاه» یکی از ۸ فیلم کوتاه ایرانی منتخب در دهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا

به گزارش اخبار هنری ،به نقل ازمشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «آرام‌گاه» به کارگردانی علی دارایی به عنوان یکی از ۸ فیلم کوتاه ایرانی منتخب در دهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا معرفی شده است.
دهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا ۶ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ مصادف با ۲۶ آوریل تا ۷ می ۲۰۲۳ در بخش فیلم بلند و کوتاه داستانی در شهرهای سیدنی و ملبورن برگزار می‌شود. فیلم کوتاه «آرام‌گاه» همراه ۷ فیلم کوتاه ایرانی دیگر به رقابت خواهد پرداخت.
«آرام‌گاه» پیش از این، جایزه بهترین فیلم کوتاه از بیست و پنجمین جشنواره مذهب امروز ایتالیا، جایزه بهترین فیلمبرداری از چهاردهمین جشنواره دانشجویی داکا بنگلادش، جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره نهال، جایزه بهترین فیلم، بهترین طراحی صحنه و بهترین طراحی لباس جشنواره استانی قم را در کارنامه دارد. همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم و فیلمبرداری از دوازدهمین جشنواره OIFF آمریکا، نامزد بهترین فیلمنامه جشنواره نهال، کاندیدای بهترین فیلمبرداری از شصت و پنجمین دوره منطقه ای انجمن سینمای جوان (ایساتیس)، فینالیست هفتمین دوره جشنواره رحمت ترکیه، فینالیست اولین دوره جشنواره piceno ایتالیا،فینالیست هجدهمین دوره جشنواره ترنی ایتالیا ، حضور در یازدهمین جشنواره ایندای کورک ایرلند (مورد تایید بفتا)، ، حضور در هفتمین دوره جشنواره زنان بیروت ،هفدهمین دوره ریور ایتالیا ، هجدهمین جشنواره بین المللی لابر ترکیه، چهارمین دوره جشنواره کالاکاری هندوستان، بیست و دومین دوره جشنوارهFiaticorti ایتالیا ،حضور در دومین دوره global univercity هنگ کنگ، حضور در پانزدهمین دوره جشنواره philadelphia asian آمریکا و حضور در جشنواره «سایه» را نیز تجربه کرده است.
در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «ریحانه باعث مرگ نوزادش شده است. اکنون در غیاب همسر فراری‌اش در جستجوی راهی برای خاکسپاری نوزاد است و با مصائبی روبرو می‌شود ولی …»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط