جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارفیلم Ball and Chain با حضور دواین جانسون و امیلی بلانت از...

فیلم Ball and Chain با حضور دواین جانسون و امیلی بلانت از نتفلیکس پخش خواهد شد

اخبار هنری : فیلم Ball and Chain براساس ماجراهای یک کمیک ابرقهرمانی تولید می‌شود.

چند روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر همکاری دوباره‌ی دواین جانسون و امیلی بلانت در یک فیلم جدید. همان زمان اخباری هم از احتمال توافق نتفلیکس (Netflix) با تهیه‌کنندگان فیلم و به‌دست گرفتن حق پخش آن شنیده شده بود، ولی این قضیه رسمی نبود تا اینکه سرانجام اعلام شد فیلم غل و زنجیر (Ball and Chain) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

داستان غل و زنجیر توسط امیلی وی گوردن نوشته می‌شود که پیش از این فیلم بیمار بزرگ (The Big Sick) با فیلمنامه‌ی مشترک او و کمیل نانجیانی نامزد جایزه‌ی اسکار شده بود. گوردن برای نوشتن فیلمنامه‌ی غل و زنجیر به‌سراغ اقتباس از کمیکی با همین عنوان نوشته‌ی اسکات لابدل رفته است؛ کمیک متفاوتی که به ماجراهای یک زوج ابرقهرمان می‌پردازد که رابطه‌ی آن‌ها با آشفتگی همراه شده و از طرف دیگر نوع قدرت آن‌ها هم به شکلی است که تنها در صورتی عمل می‌کند که درکنار یکدیگر باشند.

دواین جانسون و امیلی بلانت که بازی مشترکی هم در فیلم Jungle Cruise داشته‌اند، علاوه‌بر بازی در غل و زنجیر، تولید آن‌را هم برعهده دارند. جانسون ازطریق شرکت خود یعنی Seven Bucks به‌همراه دنی و هیرام گارسیا درکنار کوین میشر آن‌را تولید خواهد کرد و همچنین اسکات لابدل هم درکنار اندی برمن تهیه‌کننده‌ی اجرایی این اثر خواهد بود. جانسون در مورد همکاری با نتفلیکس می‌گوید:

یکی از مهم‌ترین مواردی که در Seven Bucks به‌دنبال آن هستیم، یافتن بهترین پلتفرم‌ها برای روایت داستان‌هایی است که بتوانند بینندگان را در سراسر جهان سرگرم کنند و برای آن‌ها الهام‌بخش باشند. اکنون نتفلیکس به‌عنوان یک شریک فوق‌العاده به ما کمک خواهد کرد که این کمدی رمانتیک ابرقهرمانی را برای مخاطبان آماده کنیم و واقعاً خوشحالیم که می‌توانیم یک‌بار دیگر درکنار نتفلیکس باشیم.

همچنین خیلی هیجان‌زده هستم که نه‌تنها باز هم با دوست خوبم امیلی بلانت جلوی دوربین همکاری خواهیم داشت، بلکه با یکدیگر به‌عنوان تهیه‌کننده هم در راه به تصویر کشیدن فیلمنامه‌ی امیلی وی گوردن مشارکت می‌کنیم.

غل و زنجیر تنها فیلم جانسون نیست که ازطریق نتفلیکس منتشر می‌شود و او در Red Notice هم درکنار گل گدوت و رایان رینولدز بازی کرده که در آینده از این سرویس پخش خواهد شد. از طرف دیگر هم بلانت در آینده‌ای نزدیک با دومین قسمت از فیلم یک مکان ساکت (A Quiet Place Part II) روی پرده‌ی سینماها حضور پیدا می‌کند؛ اثری که مثل نسخه‌ی اول توسط همسر بلانت یعنی جان کرازینسکی کارگردانی شده و هرچند در ابتدا قرار بود در ماه مارس ۲۰۲۰ اکران شود، ولی به‌خاطر مشکلات ناشی از ویروس کرونا با تأخیر مواجه شد و تاریخ اکران آن به ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) موکول شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط