جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارفیلم Fast & Furious 10 در 2 قسمت ساخته میشود.

فیلم Fast & Furious 10 در 2 قسمت ساخته میشود.

اخبار هنری : دیزل در مصاحبه با «توتال فیلم» می‌گوید برای قسمت دهم فیلم پیش از فیلمبرداری قسمت نهم برنامه‌ریزی کرده تا بهار سال ۲۰۲۱ آن را روی پرده ببرد. او می‌گوید: «دنیای فیلم چنان مستحکم و از نظر پتانسیل و قصه غنی است که، از یک سو، احتمال تولید اسپین‌آف‌ها بسیار زیاد است، و من فکر می‌کنم که این مسئله غیرقابل اجتناب باشد. یونیورسال استحقاقش را دارد آن‌ها بر روی این داستان سرمایه‌گذاری زیادی کردند، بنابراین بازگرداندن آن به استودیو کار درستی خواهد بود.» دیزل در ادامه توضیح می‌دهد: «اما اگر «سریع ۱۰» به دو بخش تقسیم شود، برای هواداران نسل‌های آینده هم خوب خواهد بود.»

به دنبال انتشار تریلر «سریع و خشن ۹»، هشتگ Fast9 دومین ترند جهانی توئیتر و ایالات متحده شد. هشتگ هان‌زنده‌است نیز در آمریکا ترند دوازدهم شد. با تمام این تفاسیر، ناگفته پیداست که استقبال کم‌نظیری از تریلر فیلم به عمل آمده است.

«سریع و خشن ۹» ۲۲ می (۲ خرداد ماه ۱۳۹۹) در سراسر دنیا اکران می‌شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط