جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارلطافت کانون کارگردانان در برخورد با پروژه‌‌های بی‌‌اعتنا به کرونا

لطافت کانون کارگردانان در برخورد با پروژه‌‌های بی‌‌اعتنا به کرونا

اخبار هنری : کانون کارگردانان سینمای ایران از پروژه‌‌های سینمایی درخواست کرد که تا اطلاع ثانوی فیلم‌‌برداری فیلم‌‌ها را به دلیل بیماری کرونا به تعویق بیاندازند.
در اطلاعیه این کانون آمده است:
«با توجه به اعلام مکرر مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر این‌‌که قطع زنجیره انتقال کرونا تنها از طریق قرنطینه میسر است و با استناد به گزارش نگران‌‌کننده کارگروه مورد اعتماد و فعال مدیریت بحران کرونا در سینما، کانون کارگردانان سینمای ایران از تمامی تهیه‌‌کنندگان محترم و کارگردانان عزیز درخواست می‌‌نماید جهت حفظ سلامتی خود و عواملشان هرچه سریع‌‌تر نسبت به تعطیلی پروژه‌‌های سینمایی و تلویزیونی اقدام نمایند.
تعهد کاری عوامل این پروژه‌‌ها قابل تحسین است ولی سلامت این عزیزان و خانواده‌‌های آن‌‌ها مهم‌‌تر است و مسئولیت هرگونه اتفاق ناخوشایند به نام تهیه‌‌کنندگان و کارگردانان ثبت خواهد شد».
لحن اطلاعیه کانون کارگردانان به مانند کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما، همچنان توصیه‌‌ای است و با توجه به ادامه‌‌ی فعالیت پروژه‌‌های سینمایی ضروری است مراجع سینمایی با لحنی آمرانه و نه عاجزانه به حل این معضل همت گمارند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط