جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبار«لوپتو» توانست فیلم سینمایی«موقغیت مهدی» را که رکوردار سینمای سیار بود جا...

«لوپتو» توانست فیلم سینمایی«موقغیت مهدی» را که رکوردار سینمای سیار بود جا بگذارد.

نقل از روابط عمومی پروژه، پس از گذشت ۹ هفته از آغاز اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو»  به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، نخستین آمار رسمی از فروش سیار این فیلم توسط پخش بهمن‌سبز منتشر شد.
این انیمیشن که از ۱۱ آبان‌ماه روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته است بیش از ۸۵ هزار مخاطب در اکران سیار، را به خود جذب کرده است.
«لوپتو» توانست فیلم سینمایی«موقغیت مهدی» را که رکوردار سینمای سیار بود جا بگذارد.
این فیلم در شهرهای فاقد سینما با جذب ۸۵ هزار مخاطب و یک میلیارد تومان درآمد، پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در شهرهای فاقد سینما شد.. طبس، دزفول، ابهر، باخرز، خنداب و الاشتر از جمله پرفروش‌ترین شهرهای فاقد سینما در اکران «لوپتو» هستند.
بر اساس این گزارش ،طبق آمار سمفا، سهم سینماهای سراسر کشور از فروش انیمیشن «لوپتو» ۱۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، و فروش اکران‌های سیار این انیمیشن در شهرهای فاقد سینما نیز به مرز یک میلیارد تومان رسیده است.
طبس، دزفول، ابهر، باخرز، خنداب و الاشتر از جمله پرفروش‌ترین شهرهای فاقد سینما در اکران «لوپتو» هستند.
«لوپتو» نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره، در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان جوان کرمانی تولید شده است.
این انیمیشن توسط دفتر پخش بهمن سبز به نمایش درآمده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط