جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارلیدی گاگا، ال پاچینو، آدام درایور و جرد لتو بر روی پوستر...

لیدی گاگا، ال پاچینو، آدام درایور و جرد لتو بر روی پوستر های «خانه گوچی»

اخبار هنری: استودیوی ام‌جی‌ام پوسترهایی برای شخصیت‌های فیلم «House of Gucci» به کارگردانی ریدلی اسکات رونمایی کرد.

«لیدی گاگا» در این فیلم که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده، نقش «پاتریزیا رجانی» همسر سابق «مائوریتزیو گوچی» (با بازی آدام درایور) را بازی می‌کند که نوه‌ مؤسس امپراطوری گوچی بود.

پیش تر «پاتریزیا گوچی» یکی از نوادگان گوچیو گوچی با انتشار بیانیه‌ای از جانب خانواده‌ گوچی نسبت به این فیلم معترض شده بود. پاتریزیا گوچی می‌گوید:‌ «واقعا ناامید شده‌ایم. من از جانب خانواده‌ام صحبت می‌کنم. هویت یک خانواده را به سرقت برده‌اند و می‌خواهند از آن درآمدزایی کنند، تا درآمد سیستم هالیوود را بیشتر کنند. خانواده‌ی ما دارای یک هویت و حریم خصوصی است. می‌توان در مورد هر چیزی حرف زد اما مرزی وجود دارد که نباید از آن گذر کرد.»

کارگردانی این اثر به عهده ریدلی اسکات میباشد. «خاندان گوچی» در حال حاضر قرار است 24 نوامبر 2021 اکران شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط