جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارمارتین اسکورسیزی ایرلندی را روی گوشی های موبایل نبینید!

مارتین اسکورسیزی ایرلندی را روی گوشی های موبایل نبینید!

اخبار هنری : کارگردان «ایرلندی» (The Irishman) پس از آنکه ادعا کردفیلم‌های مارول «سینما نیست»، جنجال زیادی به پا کرد و سپس توضیح داد که فیلم‌های ابرقهرمانی فرم دیگری از هنر هستند. «مارتین اسکورسیزی» در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» گفته بود: «من این فیلم‌ها را نگاه نمی‌کنم. سعی کرده‌ام ببینم، متوجه هستید؟ اما این سینما نیست. راستش را بخواهید، هر چقدر هم که بازیگران در سطح بالایی باشند، بیشترین شباهت را به شهر بازی دارند.

اسکورسیزی در بخش دیگری از مصاحبه با «پیتر تراورز» به مخاطبین توصیه می‌کند که فیلم سه ساعت و نیمه‌‌ی «ایرلندی» را روی گوشی‌های موبایل نگاه نکنند و تا حد امکان مانند یک تجربه‌ی سینمایی با آن برخورد کنند. اسکورسیزی می‌گوید: «هرگز به [دیده شدن فیلم روی گوشی‌های موبایل] فکر نکردم. در ۲۰ و چند سال گذشته، فیلم‌هایی برای تلویزیون و سالن‌های نمایش – از لحاظ اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش – ساخته‌ام. اما برای گوشی‌های موبایل هرگز. نمی‌دانم چگونه این کار را انجام دهم. کاش می‌دانستم، اما نمی‌دانم. نه، درک نمی‌کنم.»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط