جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارمذاکره مارتین اسکورسیزی با اپل و نتفلیکس برای تولید و پخش فیلم...

مذاکره مارتین اسکورسیزی با اپل و نتفلیکس برای تولید و پخش فیلم Killers of the Flower Moon

اخبار هنری : هزینه‌های بالای جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی باعث شده است پارامونت پیکچرز به‌تنهایی از پس تولید آن برنیاید.

به‌گزارش وال‌استریت ژورنال درحالی‌که تا پیش از این قرار بود شرکت پارامونت پیکچرز تولید فیلم قاتلان ماه کامل (Killers of the Flower Moon) را برعهده داشته باشد، افزایش هزینه‌های تولید آن که طبق بعضی شنیده‌ها به بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار می‌رسد، باعث شده است این شرکت به‌تنهایی از پس ساخت جدیدترین اثر اسکورسیزی برنیاید و همین قضیه هم او را به فکر مذاکره با شرکت‌های نتفلیکس و اپل (Apple) برای کمک به تولید و توزیع فیلم انداخته است.

نمایندگان اسکورسیزی درحالی این روزها مشغول مذاکره با مسئولان این دو شرکت هستند که از طرف دیگر پای شرکت‌های بزرگ دیگری مثل یونیورسال و مترو گلدوین مایر هم به‌میان آمده است. البته پارامونت هم با وجود اینکه بودجه‌ی کامل فیلم را تأمین نخواهد کرد، همچنان تمایل دارد به‌عنوان توزیع‌کننده‌ی این اثر یا یکی از سرمایه‌گذاران آن با اسکورسیزی همکاری کند.

فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتابی به‌همین نام ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و توانست به موفقیت زیادی دست پیدا کند؛ کتابی که ماجراهای آن به اوایل دهه‌ی ۱۹۲۰ مربوط می‌شود و داستان قبیله‌ای سرخ‌پوستی را روایت می‌کند که رخ دادن قتل‌هایی پیرامون آن، پای نیروهای امنیتی و FBI را در اولین سال‌های تأسیس آن به ماجرا باز کرد. تا امروز حضور دو بازیگر مطرح در این فیلم تأیید شده که هر دو نیز پیش از این با اسکورسیزی همکاری‌های زیادی داشته‌اند، یعنی لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو.

اسکورسیزی دفعه‌ی قبل با وجود مشکلات فراوان سر راه تولید مرد ایرلندی، در نهایت توانست این اثر خوش‌ساخت را با کمک نتفلیکس آماده و یکی از بهترین آثار سال ۲۰۱۹ را تقدیم علاقمندان سینما کند. باید دید این کارگردان محبوب ۷۷ ساله این‌بار هزینه‌های بالای فیلم خود را به‌شکلی تأمین می‌کند و یک‌بار دیگر شاهد همکاری او با نتفلیکس خواهیم بود یا اپل با سرویس جدید خود یعنی اپل تی وی پلاس (+Apple TV) حق امتیاز این فیلم و توزیع آن‌را به‌دست خواهد آورد؛ سرویسی که اپل برنامه‌های فراوانی برای آن دارد و از سلبریتی‌های زیادی برای افزایش محبوبیت آن کمک می‌گیرد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط