پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارمشخص شدن تعداد صحنه های پس از پایان فیلم Thor 4 با...

مشخص شدن تعداد صحنه های پس از پایان فیلم Thor 4 با بازی کریس همسورث

اخبار هنری :

به‌تازگی کسانی که موفق به تماشا فیلم Thor: Love and Thunder شده‌اند، تعداد صحنه‌های پس از پایان این فیلم را فاش کرده‌اند.

بامداد امروز فیلم Thor: Love and Thunder برای گروهی از منتقدان و اهالی سینما به نمایش درآمد که واکنش‌های اولیه مثبت بوده است و حتی گروهی این فیلم را بهترین فیلم ساخته شده براساس شخصیت ثور می‌دانند. اما بسیاری از طرفداران شاید کنجکاو باشند که بدانند فیلم Thor 4 دارای چند صحنه پس از پایان است؟ طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم ثور 4 مشخص شده است.

براساس گفته کسانی که موفق به تماشا فیلم Thor: Love and Thunder شده‌اند، فیلم Thor 4 دارای دو صحنه پس از پایان است که صحنه اول در وسط تیتراژ پایانی فیلم و بخش انیمیشنی معرفی بازیگران و عوامل اصلی فیلم است و صحنه دوم در پایان تیتراژ فیلم قرار گرفته است. البته این افراد اطلاعاتی از محتوای این دو صحنه را فاش نکرده و تنها گفته‌اند که هر دو صحنه ارزش تماشا کردن را دارد و از تماشا آن لذت برده‌اند.

می‌توان انتظار داشت که یکی از دو صحنه پس از پایان فیلم Thor: Love and Thunder به آینده شخصیت ثور اشاره داشته باشد. همچنین احتمال دارد در یکی از این دو صحنه شاهد وضعیت و آینده دو شخصیت مایتی ثور و والکری پس از اتفاقات فیلم Thor 4 باشیم. حتی ممکن است این صحنه‌ها به ماجراجویی بعدی گروه نگهبانان کهکشان اشاره کنند. البته این احتمال هم وجود دارد که یکی از دو صحنه تنها یک بخش طنز و کوتاه باشد که اشاره خاصی به چیزی نداشته باشد.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این فیلم Thor: Ragnarok را کارگردانی کرد. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، شان گان، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود.

مسیح کریمی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط